Alla inlägg den 11 december 2010

Av Mikaela - 11 december 2010 19:19

Här kommer lite mysiga bilder ifrån 2:a Advent med familjen! 






  

Kokade glögg till advents-fikat såklart!














    Mys!












  













Mys-fika med frukt,russin,glögg,pepparkakor & små choklad-tomtar  












  
















  



















  



Isadora blev sjuk kvällen innan (feber & våldsamma kräknings-attacker,Min lilla Super-Hjälte,så duktig & tapper som sagt)Men var ganska pigg & glad ändå,Mitt lilla Hjärta!



Hon orkade i alla fall öppna sin dagliga kalender-julklapp,det var inga problem^^













  



Mys i soffan halva dagen med barnprogram & massa gos!

Nu tar hon ut innehållet i sin paket,samtidigt som hon är Mycket koncentrerad på Fåret Shaun på Tv   














  



Isa:"En Bil,Mammaaa"! 


(Hihi jag vet,det är faktiskt jag som har kommit på och fixat & trixat ihop allt till din Julklappskalender, Hjärtat)          








När det blev lite lugnt och Isadora somnade ett par timmar på kvällen så gosade jag & Fästmannen ( Bara sambo just då) ^^ & i soffan med mys-pys-godis & en film       












Älskar Julen!!!


Av Mikaela - 11 december 2010 14:08

Ska ut till mamma snart med lilla Isadora   



Men först ska jag hämta ut ett paket på Posten! Vinterns Måste Ha! för Mina fötter i alla fall!






Ett Par Uggs!








  

Köpte ett par andra skor i November men trots impregnering så läcker dom in både slask & snö,skandal tycker jag när jag hade haft dom i ½ vecka och sprayat dom varannan dag!


Av Mikaela - 11 december 2010 13:28

Nu är jag & min älskade fd sambo FÖRLOVADE!!!! Alltså jag & min Fästman! Haha,känns lite konstigt måste jag säga!


10/12-2010!!!           (Antalet hjärtan står för åren vi har vart tillsammans,snart 5 år) 



Vi slog till igår efter kanske 1 månads planering så var allt klart & vi hade en Toppen-dag fylld med en massa romantik,god mat & mys!

Dagen kunde inte ha blivit bättre!





Vi åt en Underbart god 3-rätters Middag på Bjertorp Slott klockan 16.00 & Förlovade oss 16.25 för att vara exakt! (5 i halv 5) jag Gillar 5or bättre än 4or^^





Här kommer bara ett litet smakprov på Våran Minnesvärda Dag i Bilder! (kommer fler under dagen)







  



  






  





  







  





  





  




Underbart Mysig Dag! Älskar Min Familj!!!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards