Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Mikaela - 11 juli 2010 17:54

Den här dagen har varit fylld av mys och gos med Isadora och lilla Smulan,helt underbart!

Nu kommer jag ju verkligen få känna på hur det är att få space från relationen.

Thomas kanske är borta i en vecka,men tror att han kommer hem på Torsdag,men vi får väl se.


Om en dryg timma är det dax för Isadora att sova,hon ska givetvis få sova i min säng i natt,så mysigt!

Ska passa på att tvätta när hon sover också.


Vill göra iordning i "gaderoben" i sovrummet också,vill dels ha min walk in closet där,men samtidigt kan ju Isa ha leksaker där inne,eftersom det kommer vara en massa hyllor och en stång till alla kläder där inne så använder jag ju ändå inte golvet.

Får se vilken dag jag gör det bara,är det lika varmt imorn så tror jag inte att det blir av.

Plus att imorn ska jag dra ut en visdomstand så då orkar jag nog inte göra många knop,med dom jäkla fantom-smärtorna man har.

Är tänkt att mamma ska passa Isadora undertiden jag drar ut tand *rädd*


Ska nog bara ta det lugnt efter att Isa har lagt sig och som sagt tvätta och titta på någon film =)

Och gosa med lilla Smulan,och det vore bra om hon fick ett litet bad också,eftersom Isadora försökte mata den stackars katten med klubba häromdagen =)


Ciao ciao!

Av Mikaela - 11 juli 2010 15:56

Det är så fruktansvärt varmt idag så jag tror snart att jag dör,men nu ser det faktiskt ut att bli lite regn,äntligen!

Hatar verkligen den här värmen.

Var tydligen 34 grader här fick jag höra,och det tvivlar jag inte på!

Okay att sommaren har sin charm med allt kul man kan göra och sådär,

men det här är ju ett skämt.Någon måtta får det väl ändå vara?

Förstår mig inte på folk som tycker att det här vädret är skönt,det är ju nästintill outhärdligt!


  


Oj vad negativ jag lät nu men det kan inte hjälpas!


Jag och Isadora har duschat/badat kallt idag och ätit Tummens jordgubbsglass =)

Trodde att det skulle hjälpa med korsdrag och en stor fläkt i vardagsrummet,men icke!Sen är det klart att det blir ju inte direkt svalare när man har en pizzeria under sig!!!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards