Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Mikaela - 14 juli 2010 08:27




Den här låten passar väldigt mycket in på hur livet är just nu.

Av Mikaela - 14 juli 2010 07:31

Oj oj oj hur ska det här sluta?

Blev ett jävla liv igår när jag försökte prata med honom.

Måste ringa en massa samtal nu i veckan,men är ju så tråkigt när alla man ska prata med har semester.

Allt som står i mitt namn som egentligen är Thomas utgifter måste jag ändra,om man nu kan göra det utan den andres medgivande?? Tror nämligen inte det.

Han tror att JAG ska betala honom en massa pengar nu? Hur går det ihop? Det är möjligen jag som kan få en liten peng av honom.Inte underhållsstöd men det hette något annat.Man hade tydligen rätt till några antal hundra av den andra föräldern om det var så att den ena föräldern brukar stå för mestadelen av barnets utgifter.Och då lär ju jag har rätt till det,eftersom det är jag som köper och betalar ALLT när det kommer till Isa.


Jag kände mig lugn till en början när jag pratade med honom igår.Och jag sa att vi ska vara vänner,vi behöver absolut inte umgås,men vi behöver ju inte slå ihjäl varandra,för Isadoras skull! Men han var tydligen trött att på att göra saker för någon annan än sig själv......


Möblerna och allt annat i hemmet är han medveten om att han inte kan ta iaf,eftersom ALLT är mitt.Det är ju bra att han går med på det iaf.

Sen så pratade vi lite om den här lägenheten,och jag berättade att den som är i störst behov av den gemensamma bostaden har rätt att få den.Men han tyckte tydligen att han hade mest rätt till den(????) Jag har inget körkort och hyran är helt okay,jag kan betala den och så.Han däremot har både körkort,bil och därför anser iaf jag att han är mer mobil än vad jag är.Jag kan inte bosätta mig 3 mil utanför Vara ute i skogen liksom.Eller har jag fel?


Det här kommer bli en jävla soppa,det känner jag på mig.

Han har ju redan gjort det klart för mig att han ska se till att jag får ett helvete!


//Stark!


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards