Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Mikaela - 17 juli 2010 11:26

Nu kommer lite bilder ifrån syrrans 17-årsdag!




  

Här ligger lilla Isadora och sover i soffan.Lite obehagligt när hon sover med öppna ögon! Vi väntade på att mamma och Gabbi skulle komma och hämta oss,men Isa slocknade undertiden.


   Hemma hos mamma åt vi lite lunch,Isadora älskar korvstroganoff,två stora portioner åt hon,så duktig så   


  

Syrran fick ju som sagt en Ed Hardy-bikini från mig och Isadora! Snygg va? ;)

Fick inte lägga upp den här bilden,men jag gör det ändå :P (Syskonkärlek hahaha)


   Min snygga dukning!


   Min lilla Sötnos i sin nya fina jordgubbsklänning som jag och Anna köpte när vi var i Lidköping i onsdags!


   En av våra fastrar kom lite tidigare hem till mamma.Här lär hon Isa att man inte behöver vara rädd för dockan som kan öppna & stänga ögonen,så sött!


   Efter den goda kasslersalladen med bröd som jag & mamma hade gjort var det dax för efterrätt,först lite jordgubbar,som Isadora tycker är jättegott.Är himla kul att gegga med också,speciellt när man får så mycket uppmärksamhet från alla på kalaset,då är det extra kul att apa sig!


   Efter jordgubbarna blev det tårta!   


   Födelsedagsbarnet!


   Hipp hipp hurra hurra hurra hurra!


   Tårtan försvann i ett naffs! =)


   En avslutande bild på syrran! Grattis skitunge!

Av Mikaela - 17 juli 2010 10:38

Är väl dax att lägga upp lite bilder på våran nya familjemedlem Smulan!


Stackars katt! Får inte en lugn stund när Isa är i närheten,men hade katten tagit "skada" av det hade den väl gömt sig under soffan och aldrig mer kommit fram ungefär och så är det ju inte   



   Isadora är lite hårdhänt när hon håller i Smulan.


   Isadora och Smulan sitter och gosar i soffan,kanske lite motvilligt från Smulans sida   


   Smulan fick sitt första bad i handfatet och Isadora ville inte släppa taget om henne,utan hjälpte henne att blir lite torrare!


   Isa älskar verkligen Smulan,så länge hon inte från mer uppmärksamhet än Isadora såklart,då blir det lite grinigt vill jag lova!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards