Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Mikaela - 23 juli 2010 23:35

Blev väldigt överraskad idag när jag fick dom här utav Thomas!!!


  


ROSOR sådär helt utan anledning =) Hur sött som helst ju!! 


  

Rosor måste ju vara bland det finaste man kan få av sin älskling i alla fall när det kommer till blommor =) Pussar 


  

Står så fint inne i sovrummet nu! =)


Älskar min Thomas & min lilla Isadora           

Av Mikaela - 23 juli 2010 22:59

Igår var jag,Thomas och Gabriella på bilbingo i Larv!


Vi vann ingenting,men jag var 2 jäkla nr ifrån en storvinst!!

Irriterande? JAAA!!!


   Här har vi just parkerat bilen och ska gå och köpa spelbrickor.Thomas var så exalterad att han hoppade och skrek som en galning.....eller nått ^^


   Vi laddade upp med en massa korv och grejer.


  

Gabbi guidar oss hur man gör,mini-bingo,häften,alliansspelet(?),gratis lotter m.m


   Påsen var viktig att hänga upp,det var det första vi fick lära oss av bilbingo-proffset Gabbi =)


  

Nu är vi laddade inför flera timmars bingospel!!!


  

Var en speaker som vi skrattade åt hela tiden.Trrrrrreea trrrrrrrrrreea! Dubbel trrrrrrreea!!! Haha....och så hade han två meningar till förutom sin favorit-siffra trrrrrrreea och resten av nummerna och det var:Var det några fler bingo? Om inte så fortsätter vi,och Var det några fler bingo? Så verkar inte fallet så vi fortsätter.....Vi härmade honom varje gång.Kanske inte är så kul att läsa om men det var kul att höra det hela tiden iaf.Plus att gubben satt och smaskade mellan dragningarna!!! 


  

Vilande muskler över brickan eller kanske gravid? =)


  

Gabbi i sitt esse! Nästan alla bilar runt omkring fick bingo! Och bilen precis bredvid vann först 300 kronor,och sen 39.700 Alltså 40 tusen sammanlagt,hallå eller dom kunde ju jag tagit istället.Men jag log så snällt mot dom varje gång dom tittade på oss =) Plus att jag fick den stora äran att hjälpa kontrollanten så att deras stora vinst verkligen stämde,och det gjorde den ju....tyvärr ;)


  

En väldigt charmig gruppbild från avsluta denna kvällen där vi bara kastade 330 spänn rakt i sjön,men jag spelar gärna bilbingo igen med alla söta tanter och farbröder =)=)=)

Av Mikaela - 23 juli 2010 22:41

Här kommer två bilder på Thomas och lilla Kippy innan vi åkte på bilbingo ;)

Så gulliga =) Kippy med sina blöta pussar =)


  


   Gosisar! 

Av Mikaela - 23 juli 2010 22:34

Jag fick en lite efterlängtad barnledighet efter 10 dagar själv med Isa så då sov jag över hos mamma.Jag sov över från onsdag till torsdag.

Men av någon anledning så började man sakna lilla Isa redan efter en kvart^^


När Isadora och Thomas kom hem till mamma på torsdagseftermiddagen fick jag en bamsekram av lilla Isadora,så underbar!!! Min lilla Sötnos!!


  

Mitt lilla Hjärta och jag <3<3<3


Av Mikaela - 23 juli 2010 21:58

För en vecka sedan var det tänkt att hela familjen skulle gå och bada,men så blev det inte.Vi lekte i lekpark istället,så mysigt så =)


Här kommer lite bilder =)


   Thomas och Isa ska åka linbana =)


   Första gången var det lite läskigt att åka....


   ...och det tyckte lilla mamma med =)


   Men sen var det superkul!


   Det roligaste var när däcket stannade upp och man började gunga och åka baklänges istället.Då skrattade Isa-Hjärtat så hon höll på att storkna! =)


  

Mammi och bebis <3


  

Sen var det dax att gunga lite =)


   Jag vill gunga högre pappa!


   Wieeeee!!! =)


   Jag vill åka själv pappa! Kan själv kan själv! =)



Lite mysigt även om det inte blev något bad.


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards