Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Mikaela - 19 juli 2010 23:03


Frida!


Jag finns ALLTID här för Dig gumman oavsett vad,

glöm aldrig det min älskade vän!



  


Av Mikaela - 19 juli 2010 21:41

Nu ska jag fortsätta med att lägga upp bilder med snygg inredning!


  

Ett häftigt litet bord att ha på balkongen kanske!


  

Det här tyckte jag var lite charmigt faktiskt....


  

och här kan man sätta alla Isadoras fina teckningar =)


  

Spegel med krokar!


  

Ljus-mys vid en öppen spis!


  

En färgstark lampa till Isas rum kanske


  

Snygga skålar!


  

Snygg förvaring


 

Trasmatta



 


Rosa prylar till Isadoras framtida rum


       




 


Så sött 



 

En gunga med söta myror =)


 

Hjärtformade askar


  


Några av mina absoluta favoriter!!!!!


      

Fler go-bitar =)


     

  


Pryl-tokig!!!!

Av Mikaela - 19 juli 2010 20:10

Jag hoppar ganska vilt mellan ämnena här känner jag men men.


Nu är det till 99,9% säkert att vi ska åka hela familjen och syrran till Borås Djurpark i helgen!

Vi ska även ta en runda på Knalleland,kommer bli toppen!

Blir väl först shopping och sen djur,har planer på att stanna i Borås över natten och ta in på hotell,ska bli himla mysigt!



Jag och lilla Isa satt och kollade på hemsidan på några av djuren och hon är redan helt exalterad.Men det är ju inte så konstigt,ungen fullkomligt ÄLSKAR djur.

Hon kommer nog bli väldigt förvånad av att se vissa djur,tex giraffer och strutsar =)

Jag ska ladda både digitalkameran och videokameran och ta 100 bilder och filma 2 videoband eller nått =)


Kommer bli ett minne för livet.

Vill att tiden ska gå snabbare nu så att det kan bli helg!!! =)


  

Av Mikaela - 19 juli 2010 18:31

Alltså jag blir så irriterad på en del folk!

Har sett en massa hemska bilder från ett visst stall,har även sett hela skiten "live" om man ska säga så.


Jag förstår inte att vissa människor överhuvudtaget skaffar djur.

Borde vara en massa obligatoriska tester och sånt för att avgöra om man verkligen ska skaffa en massa djur!!!!!



Tjejen ifråga kan ju fan inte ens ta hand om en kanin utan att det blir fel.
Man ställer inte en kaninbur helt öppet i
solen när det är 30 grader i skuggan!

Utan varken skugga eller något typ av skydd mot eventuellt regn!



Man ska heller inte skaffa typ 100 hästar när det är tveksamt om man ens kan ta hand om 1 !!! Dom stackars hästarna står i sin egen avföring i flera dagar.Det stinker verkligen amoniak såfort man öppnar dörren till till stallet och pyttelite underlag i sina boxar!!! 



Hon skiter fullständigt i hästarnas hälsa & välmående!Nu har den ena hästen fått en Stor  sårig och troligtvis inflamerad böld vid ena ögat,och då har jag inte ens sett hela hästen men det var tydligen fler bölder på halsen.

 Men hon hade redan sett hästen och tyckte inte att det var något att bry sig om!!!!


Ren och skär djurplågeri!!!!!!! Blir så jävla irriterad!  

Av Mikaela - 19 juli 2010 14:53


En 32-årig man har dömts till fängelse i tre år efter att ha lurat Försäkringskassan på miljonbelopp. Mannen spelade cp-skadad och kunde på så sätt få ut sammanlagt flera miljoner kronor i bidrag.

Förutom färngelsestraffet döms 32-åringen också att betala 4,7 miljoner kronor i skadestånd till Försäkringskassan, rapporterar halländska medier.

Ytterligare två män, 54 och 41 år gamla döms för medhjälp och andra brott i samma bedrägerihärva.


Av Mikaela - 19 juli 2010 08:29

Har kollat in en massa inredningsidor på nätet.

Jag kan bara konstatera att jag skulle behöva ett stort hus!

Och en sommarstuga med för den delen för att kunna få inreda som jag vill. =)


  

Söta klossar till Isadora! Kan man ju köpa nu,det tar ju ingen plats =)


   I Love Barbapappa! =)


   En söt liten pall att ha i badrummet så Isa når upp till handfatet.


   Urgulligt matset till Isadora,nu blir det lite mindre rosa och lite mera vuxet ^^


   Riktigt häftig hylla som lurar ögat lite.Ganska speciell,men varför ha det som alla andra? =)


  

Lite mer stilrena ljusstakar.


  

Mysiga kuddar kan man ju inte få för mycket av!


  

Och så lite häftiga lampor i både silver.....


  

och guld!


  

Snyggt brickbord i mina favoritfärger!


  


Mysbelysning på en brygga vid havet och den framtida sommarstugan? Ja tack ^^


  

Fin hylla med häftiga former!


   Lite färggranna stolar till en mysig altan kanske =)



Kommer fler bilder inom kort! =)


Puss Mikaela!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards