Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Mikaela - 27 juli 2010 22:16

Jag borde väl lägga ut alla bilder och grejer från våran mysiga tripp till Borås,men jag orkar verkligen inte det.Kanske gör det imorn,om jag orkar.


Nu ska jag sova,har vart dötrött hela dagen!



God natt allihopa =)

Av Mikaela - 27 juli 2010 21:38

Vi åkte hem till mamma efter att vi hade badat och käkade lite.Sen satte vi oss i soffan och jag började bläddra i en tidning.Jag hittade dom här snygga ringarna *Vill ha vill ha*


  






Så kollade jag upp ringarna på nätet för att få en uppskattning om vad dom kan kosta.
Den billigaste ringen kostar 13.500 & den dyraste 17 tusen.Herregud jag vill förlova mig,inte ha ett mindre bröllop!!!! 

Av Mikaela - 27 juli 2010 21:10

Idag var lilla familjen och badade!

Efter mycket om och men hittade vi till Jämnesjön! =) 

Isadora tyckte att det både var läskigt och jätteroligt att bada <3


   Isadora på parkeringen med sin "lilla" badring =)



   Var lite läskigt och fram för allt kallt i vattnet i början


   Sen var det jättekul,men det var läskigt när man fick vatten i ansiktet och munnen.


   Tur att man har både mamma och badring =)


   Plaska omkring och sprattla med fötterna var kul


   Isadora fick en riktig kallsup och blev ledsen och sprang mot land igen.

Hon huttrade och skakade jättemycket när hon kom upp ur vattnet,det var kallt när man klev upp.


   På torra land med badkrukan pappa!




<3




Av Mikaela - 27 juli 2010 20:53

Här är den! Blanka papper från besiktningen!!! Nya fälgar,farthållare,abs-bromsar,full servicebok,vinterdäck på köpet,4-hjulsdrift,plus en häftig vinge!!!!!


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

















  

Av Mikaela - 27 juli 2010 11:41

Funderar starkt på att beställa den här mobilen.


  



Är den bra tro?

Är ganska trött på att ha min gamla Nokia N95,som jag så fint har fått ha i snart ett år pga att Tre inte ville ge mig en ny Nokia 5800 XpressMusic som jag hade innan.Jäkla försäkring som inte täcker att en mobil åker i golvet en enda gång!!!!




Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards