Direktlänk till inlägg 10 april 2013

Fina, underbara, älskade lilla vovve!! <3<3<3<3<3<3<3<3

Av Mikaela - 10 april 2013 09:45

Då ska vi se hur det här blogginlägget blir, jag har nämligen en liten gosig, mjuk vovve vilandes på min ena arm! <3<3<3

 

 

Tänkte skriva och berätta lite av vår första dag/kväll med det nya lilla tillskottet, kommer säkert att glömma hälften av det jag från början ville skriva. Har så svårt att slita mig från den lilla vovven, hon förföljer mig förvisso konstant men det gör absolut ingenting! <3

 

 

Lägger upp lite bilder på den oslagbart söta hjärtegullet så länge.

 

Nu ska vi åka till mitt nya hem!

Hon var så duktig och låg i mitt knä nästan hela resan, resten av hemfärden tittade hon ut genom framrutan på bilen.

 

 

Wiiie, nu är vi hemma och allt är så nytt och spännande!

 

Jag är superduktig och gör mina behov ute, gjorde även nummer 2 på tidningarna som stormatte har lagt ut till mig!

Jag har träffat min närmaste hund-granne två gånger och det är jättekul att busa med henne, hon är en snäll Golden! :)

Jag pussar och gosar med mina nya ägare, busar och rullar runt när jag är på ett riktigt bushumör. Stormatte övar stå, sitt och ligg med mig. Jag står jättefint, dock inte så länge som jag borde men det får vi helt enkelt öva på mer. Är även duktig på att låta både stor-och lillmatte få titta på mina tänder utan några invändningar, 3 ggr har de kollat hittills, vi ska fortsätta med det också! Jag älskar dessutom att bli borstad!

   

 

Tittut! :)

 

 

Myser i soffan! :)

     

Här påminner jag om Myran!

 

 

Nu ska vi snart gå ut igen och kanske träffar vi fler roliga hundar att leka med!

 

 

Ps. Tog väl en dryg halvtimma att skriva detta inlägg eftersom det är fullt upp med det underbara lilla livet mellan pauserna! :)

 

 

 

 



 
 
http://ilivet.bloggplatsen.se

http://ilivet.bloggplatsen.se

11 april 2013 20:49

Hej Mikaela, jag hoppas att du har det bra! Vilken underbar hund du har skaffat, hon är verkligen super söt!

Jag håller med dig om att det är så jävla hemskt att gå och vara rädd för att nära och kära ska gå bort. Jag kan tänka mig att det måste vara en förälders värsta mardröm. Jag tänker ibland att jag nog inte ens skulle våga skaffa barn just för att jag tror att jag inte klarar det psykiskt av den anledningen. Men som tur är brukar det sällan hända det som man är mest rädd för, det känns lugnande.

Jag har lite funderingar som du absolut inte behöver svara på om du inte vill. Jag undrar om du har fått någon utredning på din bipoläritet, jag har för mig att du ville ha en utredning på det, visst var det så?

Jag tycker också att du är väldigt fin på både in och utsidan, du är en riktig snygging tycker jag :). Kram C

http://ilivet.bloggplatsen.se

 
Msz

Msz

15 april 2013 20:17

Nämen så underbart, så himla söt!! <3

http://Msz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 8 januari 2014 17:59

God afton på er alla! Här var det ett tag sedan man kladdade ner något..det har väl helt enkelt inte funnits nån tid över att kunna sätta sig ner & reflektera, kunna skriva av sig, det är svårt när allting i ens liv har gått i 320 km i timmen den sen...

Av Mikaela - 27 november 2013 17:51

God kväll på er!   Här var det ett bra tag sedan man kladdade ned nått inlägg, kanske för att jag helt enkelt inte har haft nån tid över, det i kombination med noll energi för jag är konstant trött & lite smådeppig men det får väl gå!   Jag t...

Av Mikaela - 28 oktober 2013 20:07

Åhhh, vet inte ens var jag ska börja nånstans? Allt agg, allt jävla hat som bubblar inom mig måste få ventileras!!!     Känner mig stressad och pressad att alltid prestera på topp, minsta snedsteg skulle innebära...ja, vem vet? Det bestäms...

Av Mikaela - 7 oktober 2013 23:46


Ett par kloka ord, en tankeställare för andra så här strax innan midnatt ska nu ta form!   Ibland måste man stanna upp och våga känna efter även om man vet att man inte "borde" göra det! Varför inte det undrar ni säkert, för mig handlar allting o...

Av Mikaela - 18 september 2013 10:48

Hur ska man börja, vad ska man skriva, orden i detta inlägg kommer att vara tomma ord, som ändå tar emot att skriva...   Så svårt, så obegripligt för de allra flesta att ens försöka förstå varför orden skrivs. För mig handlar det om att skriva av...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards