Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Bebisen fyller 8 månader + senaste Traderavinsten!

Av Mikaela - 16 april 2013 10:48

God dag på er!

 

 

Nu har vi haft lilla Fiffi-fluff som jag gärna kallar henne i snart en vecka (med en diff på några timmar). Lilla Fiffi fyller förövrigt 8 månader just idag, den 16:e April.

Idag ska vi ta en liten promenad bort till mormor & morfar sen får vi se vad dagen har att erbjuda helt enkelt.

 

Igår vann jag en auktion på Tradera (livsfarligt att ha tillgång till den sidan då det finns så mycket man vill ha), och som den "shoppoholic" man är så är det ju inte alltid så himla bra...Att slösa pengar omkring mig har jag alltid varit bra på, det är ju knappast något positivt, återkommer med mer om det ämnet i ett senare blogginlägg tänkte jag!

 

 

Här är i alla fall mitt senaste köp från Tradera, 42 kronor med frakt är ju helt okay, det är i och för sig inte så konstigt att jag tycker det men men...

 

 

     

 

 

Jag älskar puffärmar på tröjor, toppar och på skjortor, och lite svarta nitar som gör den lite mer unik är ju aldrig fel! :)

 

 

Hej på en stund!

 
 
http://ilivet.bloggplatsen.se

http://ilivet.bloggplatsen.se

16 april 2013 15:08

Åh vad jag känner igen mig. Jag handlar alltid trots att jag inte har råd. Och jag älskar att köpa saker. När pengarna börjar ta slut för månden blir jag helt crazy och handlar upp allt typ för att trösta mig själv för att ekonomin är så dålig så köper jag massa saker och bara gör allt ännu värre. Det ska bli spännande att läsa om hur din relation ser ut till shopping. Ibland känns det som att jag är så ensam i mina kassa shopping vanor. Vi får kanske peppa varandra att shoppa mindre :)

http://ilivet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 8 januari 2014 17:59

God afton på er alla! Här var det ett tag sedan man kladdade ner något..det har väl helt enkelt inte funnits nån tid över att kunna sätta sig ner & reflektera, kunna skriva av sig, det är svårt när allting i ens liv har gått i 320 km i timmen den sen...

Av Mikaela - 27 november 2013 17:51

God kväll på er!   Här var det ett bra tag sedan man kladdade ned nått inlägg, kanske för att jag helt enkelt inte har haft nån tid över, det i kombination med noll energi för jag är konstant trött & lite smådeppig men det får väl gå!   Jag t...

Av Mikaela - 28 oktober 2013 20:07

Åhhh, vet inte ens var jag ska börja nånstans? Allt agg, allt jävla hat som bubblar inom mig måste få ventileras!!!     Känner mig stressad och pressad att alltid prestera på topp, minsta snedsteg skulle innebära...ja, vem vet? Det bestäms...

Av Mikaela - 7 oktober 2013 23:46


Ett par kloka ord, en tankeställare för andra så här strax innan midnatt ska nu ta form!   Ibland måste man stanna upp och våga känna efter även om man vet att man inte "borde" göra det! Varför inte det undrar ni säkert, för mig handlar allting o...

Av Mikaela - 18 september 2013 10:48

Hur ska man börja, vad ska man skriva, orden i detta inlägg kommer att vara tomma ord, som ändå tar emot att skriva...   Så svårt, så obegripligt för de allra flesta att ens försöka förstå varför orden skrivs. För mig handlar det om att skriva av...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards