Direktlänk till inlägg 17 april 2013

Sjuka drömmar!!

Av Mikaela - 17 april 2013 11:12

Åh hej & hå!

 

Här är det fullt upp som vanligt, har tagit mig en sväng om med dammsugaren, han var hungrig den busen och det var tur att jag hade något att mata den med!

 

Jag kan ju säga helt ärligt att jag aldrig för mitt liv skulle dammsuga eller göra något annat som är någorlunda ansträngande om jag inte har fått i mig mitt morgonkaffe, nu blev det förvisso förmiddagaskaffe för min del eftersom kaffet var slut & sen när jag väl hade varit ute & rastat lilla Fiffi för tredje gången så gick vi till affären för att köpa kaffe, väl hemma igen så upptäcker jag till min förtvivlan att det inte finns något vatten i kranen, hemsk upplevelse vill jag lova!

Nu sitter jag i alla fall här med mitt kaffe & allt är frid & fröjd!!

 

 

Tänkte berätta lite om min intressanta natt med en sömn som kan jämföras med ett skämt. Jag tog en Mirtazarpin vid strax efter 21, gick och la mig direkt efter det eftersom jag var så jäkla trött, somnade väl en dryg timme senare, alltså nån gång efter 22. 

Jag vaknade sedan vid 23.12, wow vilken kul natt det här kommer att bli, under denna lilla stund drömde jag om att jag blev tvingad att hacka en massa sallad och att jag hade jättelångt hår som hela tiden hamnade i salladen, trots att jag hade tofs...Inte nån obehaglig dröm med andra ord.

 

 

Sedan somnade jag om efter ca 30 minuter & vaknade igen vid 01.50 ur en hemsk mardröm, där jag och några vänner var på något slags nöjesfällt & vi fick reda på att "A" satt och grät helt förstörd över något, det visade sig senare att "B" hade blivit ihjälslagen av en gammal gammal klasskompis till oss, med ett jävla durkslag??? Ni kan ju försöka förstå vad det är för sjuka drömmar jag har på de där jävla "Mirtizarna"!!

 

 

Somnade om efter ytterligare 30 minuter och vaknade sedan vid 04.05 ur en till konstig dröm, alla vi som var på nöjesfältet förutom hon "B" som dog skulle rida på den längsta gris jag nånsin sett, det var en person som tvingade oss till detta, nämligen Gutta i "Farmen"! 

 

Haha, nu kan jag ju skratta åt det men i stundens hetta & med upprepade uppvakningar är det inte så kul.

 

Sov i alla fall vidare och vaknade vid 05.40, då gav jag upp och klev ur sängen och gick ut med Fiffi, vi var vakna till klockan 08.18 sen gick vi från soffan till sängen och jag vilade till 09.00...Kul att ha det såhär...

 

 

Nu ska jag fortsätta att städa,"jippie"....

 
 
Msz

Msz

17 april 2013 18:35

Jaa jag skulle vilja köpa de kläderna men det blir nog inget av, har inte någon budget för det denna månaden :/

Tack, det är väl okej med mig.. hoppas det är bra med dig! :)
Kram kram

http://Msz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 8 januari 2014 17:59

God afton på er alla! Här var det ett tag sedan man kladdade ner något..det har väl helt enkelt inte funnits nån tid över att kunna sätta sig ner & reflektera, kunna skriva av sig, det är svårt när allting i ens liv har gått i 320 km i timmen den sen...

Av Mikaela - 27 november 2013 17:51

God kväll på er!   Här var det ett bra tag sedan man kladdade ned nått inlägg, kanske för att jag helt enkelt inte har haft nån tid över, det i kombination med noll energi för jag är konstant trött & lite smådeppig men det får väl gå!   Jag t...

Av Mikaela - 28 oktober 2013 20:07

Åhhh, vet inte ens var jag ska börja nånstans? Allt agg, allt jävla hat som bubblar inom mig måste få ventileras!!!     Känner mig stressad och pressad att alltid prestera på topp, minsta snedsteg skulle innebära...ja, vem vet? Det bestäms...

Av Mikaela - 7 oktober 2013 23:46


Ett par kloka ord, en tankeställare för andra så här strax innan midnatt ska nu ta form!   Ibland måste man stanna upp och våga känna efter även om man vet att man inte "borde" göra det! Varför inte det undrar ni säkert, för mig handlar allting o...

Av Mikaela - 18 september 2013 10:48

Hur ska man börja, vad ska man skriva, orden i detta inlägg kommer att vara tomma ord, som ändå tar emot att skriva...   Så svårt, så obegripligt för de allra flesta att ens försöka förstå varför orden skrivs. För mig handlar det om att skriva av...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards