Direktlänk till inlägg 19 april 2013

Fan vilken underbar dag!! :)

Av Mikaela - 19 april 2013 23:44

Shit vilken dag jag har haft, den har varit grym, jag kände för ett tag sedan att jag var på väg nedåt men nu verkar jag vara inne i en manisk fas istället, jag har städat heeeela långa dagen idag, har hur mycket energi som helst och då är klockan ändå strax innan midnatt när jag skriver det här.

 

 

Fick ett trevligt samtal av min underbara läkare som skrev ut många många sömntabletter till mig, det kan jag verkligen behöva just nu eftersom jag inte kan komma ner i varv!

 

Idag har jag som sagt städat, har städat i ytterhallen (utanför vår dörr), köket, vardagsrummet, badrummet, sovrummet, Isadoras rum, lite i ena hallen & hela den lilla hallen vid vår ytterdörr. Man borde ju vara helt slut men nej nej, inte jag inte. Har även sålt en pryl idag & skickat iväg lite paket på posten, jag har varit alldeles för seg för att göra det det senaste.

 

Vi var och handlade förut, städprylar & fredagsmys, hatar egentligen det uttrycket men jag väljer att använda det ändå, alla utom katten har väl egentligen haft fredagsmys, kaninen var inne på Isadoras rum & gosade med henne i sängen & fick buren städad & nyköpt mat & grönsaker, vi har ätit chips & myst & Fiffi fick ett grisöra att snutta på eftersom mammas hund Kippy åt upp hennes första!!

 

 

 

Hmm bra bild!

 

 

Städade som sagt Isas rum, fan vad mycket kläder den lilla donnan har, och en massa hårband, hårspännen, diadem, smycken m.m :)

 

Hon har ca 50 olika klänningar! Bortskämd Allan! <3<3<3

 

 

     

 

 

 

Många ligger i tvättmaskinen och skall hängas upp, sen har hon två stora trådbackar/korgar fyllda till det yttersta med kläder!!

 

 

Har lyssnat på musik precis hela dagen, det är så underbart det ger en så mycket, blev till och med lite partysugen men det får vi ta nästa helg tänkte jag! :)

 

Imorgon ska vi måla mammas hus, eller påbörja i alla fall, hon & Thomas var och köpte färg tidigare i veckan...På tal om färg så kommer här en massa tuggummin i min snygga burk i köket!

 

 

 

 

 

Det var väl allt för mig, nu ska jag gosa ner mig med Isa, Fiffi & Roxie!

 

 

 
 
Msz

Msz

21 april 2013 19:17

Ojoj vad du har legat i, bra jobbat! :) Brukar också ha sånna perioder ibland och man undrar då vart all energi kom ifrån? :) Kul att det har varit en bra dag för dig! :) KRAM!

http://Msz.bloggplatsen.se

 
http://ilivet.bloggplatsen.se

http://ilivet.bloggplatsen.se

21 april 2013 23:05

Åh vad härligt att du har massa energi och att det löste sig med medicinen. :)

Det hade vart jätte kul att träffa dig och som du skriver så tror jag att det skulle kännas som att vi förstod varandra även utan ord :). Jag känner igen mig mycket i dig och så som du verkar vara :). Jag tycker om att du verkar ha ett härligt temprament att du går från go, snäll omtänksam och kärleksfull till jätte arg. Haha, jag tyckte om inlägget där du önskade att dina fiender fick hepaitit A. Jag känner verkligen att jag önskar att endel människor skulle ramla ut för trappan och bryta alla ben i kroppen :). Och jag älskar att bli så där arg ibland. För det känns som att jag får min energi genom ilskan :).

Vad härligt att vara lite manisk :). Jummie, jag skulle också vilja ha en liten hypomani just nu :). Men bara en liten en :). <3

http://ilivet.bloggplatsen.se

 
Msz

Msz

22 april 2013 16:47

Ja städmanier kanske är ett bra ord för det :) Jag blir lika förvånad varje gång det händer mig. De gångerna jag orkar med allt de där som man annars aldrig brukar orka med :)

Ja jag brukar titta på bilderna och drömma mig bort. Hade inte suttit fel med en utlandsresa nu :)

Kramar! :)

http://Msz.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 8 januari 2014 17:59

God afton på er alla! Här var det ett tag sedan man kladdade ner något..det har väl helt enkelt inte funnits nån tid över att kunna sätta sig ner & reflektera, kunna skriva av sig, det är svårt när allting i ens liv har gått i 320 km i timmen den sen...

Av Mikaela - 27 november 2013 17:51

God kväll på er!   Här var det ett bra tag sedan man kladdade ned nått inlägg, kanske för att jag helt enkelt inte har haft nån tid över, det i kombination med noll energi för jag är konstant trött & lite smådeppig men det får väl gå!   Jag t...

Av Mikaela - 28 oktober 2013 20:07

Åhhh, vet inte ens var jag ska börja nånstans? Allt agg, allt jävla hat som bubblar inom mig måste få ventileras!!!     Känner mig stressad och pressad att alltid prestera på topp, minsta snedsteg skulle innebära...ja, vem vet? Det bestäms...

Av Mikaela - 7 oktober 2013 23:46


Ett par kloka ord, en tankeställare för andra så här strax innan midnatt ska nu ta form!   Ibland måste man stanna upp och våga känna efter även om man vet att man inte "borde" göra det! Varför inte det undrar ni säkert, för mig handlar allting o...

Av Mikaela - 18 september 2013 10:48

Hur ska man börja, vad ska man skriva, orden i detta inlägg kommer att vara tomma ord, som ändå tar emot att skriva...   Så svårt, så obegripligt för de allra flesta att ens försöka förstå varför orden skrivs. För mig handlar det om att skriva av...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards