Direktlänk till inlägg 27 april 2013

Från mysdag med dottern till total katastrof!!!

Av Mikaela - 27 april 2013 15:41

Fyyy fan! Just nu har jag så extremt ont i magen så att jag skulle kunna spy, och nej, jag är inte gravid, ditt dumma flane som inte kan fråga MIG utan frågar folk jag känner, (finns en person som borde känna sig träffad)

 

Hade en skitbra dag tills för en knapp timme sedan, jag är rädd, orolig, ledsen, skakar, mår illa, ja det är inte långt ifrån en panikångestattack nu känner jag!

 

Varför ska jag alltid få den skiten när jag är ensam med Isadora? Jag menar vad skulle hon kunna göra? Vad kan nån göra?

 

Känns för jävligt att behöva sitta här & skriva en massa skit som inte en jävel vill läsa, hade planerat att skriva om min & Isadoras supermysiga dag men nej nej, självklart ska det komma något i vägen! Vet inte vad jag ska ta mig till just nu...Thomas sitter 40 mil här ifrån & att be folk om hjälp är tydligen helt omöjligt!

 

Funderar starkt på att ringa polisen snart alltså, jag ska vara tillgänglig 24/7 men det är tydligen inte samma sak som att man kan förvänta sig tillbaka!!!

 

Den här oron gnager sönder mig inifrån!!!

 
 
http://ilivet.bloggplatsen.se

http://ilivet.bloggplatsen.se

28 april 2013 01:10

Men shit vad jobbigt att få panikångest och karln är så långt borta. Och att vara ensam med dottern. Jag kan bli rätt skrämande när jag får panikångest, bölar och skriker och kämpar efter att få luft. Mycket dramatiskt. Jag hoppas att du inte blir så, men det blir kanske dom flesta? Hur som helst hoppas jag att du slapp den där panikatacken och att du mår bättre. När jag fick panikångest en gång så ringde jag min mammi som bor 20 mil bort. Hon ringde ambulansen så att jag fick åka in till psyk. Det kanske är något som du kan göra om du är ensam och blir dålig? Nog för att det inte är det lättaste att ringa när man tror att man ska dö. Här i stan kan vi också ringa psykakuten men Vara kanske är för litet för att ha en akutpsyk mottagningen?

Förjävligt att folk inte ställer upp tillbaka :(. Usch.

Jag förstår nog lite hur du känner med vikten. Jag blir skit rädd när jag går upp ett kilo. Då tänker jag att det bara ska gå utför. Du är grym som tar tag i träning och joggar. Det är aldrig fel att vara hälsosam och även om jag tycker att du ser perfekt ut så är det ju bra att förebygga så att man inte vaknar en dag och har gått upp massa massa i vikt. Lättare å ta tag i det innan. Jag själv gick upp 12 kilo när jag började med den där jävla zyprexhan!! (hata). Jag har heller aldrig haft svårt att hålla vikten förut, men när jag började med den där jävla medicinen så gick jag upp 12 kilo på två månader. Jag vägde 48 kilo och plötsligt vägde jag 60 kilo! Det var hemskt. Jag kände liksom inte igen mig själv och allt jag åt satte sig direkt med den där skit medicinen. Dessutom hade jag fobi för att gå utanför dörren så jag rörde ju mig inte ur sängen knappt på hela hösten 2012. Nu har jag lyckats gå ner till 53 kilo (igår hade jag fredags mys och gick upp till 54 igen, grrrr).

Min målvikt är 48-50 kilo. Vi får peppa varandra :). Och i hope you feel better! Jag ses jätte gärna någon gång i framtiden :). <3

http://ilivet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 8 januari 2014 17:59

God afton på er alla! Här var det ett tag sedan man kladdade ner något..det har väl helt enkelt inte funnits nån tid över att kunna sätta sig ner & reflektera, kunna skriva av sig, det är svårt när allting i ens liv har gått i 320 km i timmen den sen...

Av Mikaela - 27 november 2013 17:51

God kväll på er!   Här var det ett bra tag sedan man kladdade ned nått inlägg, kanske för att jag helt enkelt inte har haft nån tid över, det i kombination med noll energi för jag är konstant trött & lite smådeppig men det får väl gå!   Jag t...

Av Mikaela - 28 oktober 2013 20:07

Åhhh, vet inte ens var jag ska börja nånstans? Allt agg, allt jävla hat som bubblar inom mig måste få ventileras!!!     Känner mig stressad och pressad att alltid prestera på topp, minsta snedsteg skulle innebära...ja, vem vet? Det bestäms...

Av Mikaela - 7 oktober 2013 23:46


Ett par kloka ord, en tankeställare för andra så här strax innan midnatt ska nu ta form!   Ibland måste man stanna upp och våga känna efter även om man vet att man inte "borde" göra det! Varför inte det undrar ni säkert, för mig handlar allting o...

Av Mikaela - 18 september 2013 10:48

Hur ska man börja, vad ska man skriva, orden i detta inlägg kommer att vara tomma ord, som ändå tar emot att skriva...   Så svårt, så obegripligt för de allra flesta att ens försöka förstå varför orden skrivs. För mig handlar det om att skriva av...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards