Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Mellandags-Reans Fynd m.m

Av Mikaela - 31 december 2010 15:28


Så blev det då Äntligen Torsdag & vi kunde ut & göra stan!

Blev inte nått gigantiskt inköp,men jag är helnöjd i alla fall^^





  



En av dom två snygga ramarna Jag fick köpa för halva priset och under det med^^

Gav 40 kronor för just den på bilden!

  


Varm & go vår/höst-väst till Isa & ett par fräcka lila jeans med!




125 & 75 kronor för dom^^

  






BARNSLIGA sockor till Mig från H&M (Från barnavdelningen)


Varför ska man va som alla andra när det enda rätta är att va sig själv menar jag^^

  






En superskön bomullströja till lilla mig,50 kronor!!

  




  



Ett nytt armband för 30 kronor "kostade jag på mig"^^ hihi,lite småfräckt & helt i min stil.


  




Diadem (& armbandet) Kostade 12 spänn! 70% Rea,Me Like!!^^

  







& så är det ju snart Dax att sätta sig i skolbänken med,trevligt trevligt nu när man vet vad man vill göra här i livet!




Har även fått en jättefin kalender av mamma i julklapp till skolan då,kommer BILDER på ALLA julklappar nästa år,om jag inte hinner med det innan^^

  




Unnade mig en jätteskön bomulls-klänning med!

 








Blev allt lite ändå som sagt & det bästa av allt,det mesta va ju superbilligt^^




   

 
 
Ingen bild

Bäckiz

3 januari 2011 11:02

Heej! Ska du börja plugga, spännande att du kommit på va du vill göra! Va ska du läsa för nåt kul!!! Ja ska läsa en kurs, hoppas de e i rät riktning!! Hoppas 2011 börjat bra!!!

Mikaela

3 januari 2011 14:11

Hej! Ja det ska faktiskt bli riktigt kul.Ska läsa lite kärnämnen A & lite B från gymnasiet som jag inte gick eftersom jag var så skoltrött och hoppade direkt från att ha pluggat upp min matte & engelska från grundskolan till VG till att ta en snabb utbildning inom restaurang-storkök m.m



Något jag har provat på en hel del efteråt.Men tiden har gått och man har vart mammaledig m.m så har jag insett att jag vill jobba med människor,fortfarande.Men mer på djupet alltså att hjälpa dom som behöver det mest.Är ju otroligt givande och stimulerande för alla parter.^^ Så jag börjar helt enkelt med att läsa kurser från gymnasiet (Ifall man vill läsa vidare senare är det ju aldrig fel menar jag) Sen till hösten börjar jag en Usk-utbildning som en bra grund.Skulle väldigt gärna plugga vidare direkt efter det,men har inte riktigt bestämt mig för Vilken av alla inriktningar jag vill göra efter att "grunden" är klar.Jag får se helt enkelt.Är ju dumt att bestämma sånt redan nu när man inte är 100% vad man vill göra inom omvårdnad menar jag.Det finns ju nästan FÖR mycket att välja på^^

Åh vad kul,det är alltid bra när det känns rätt & inte blir långtråkigt & man kanske ändrar sig ändå.

Kram! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 8 januari 2014 17:59

God afton på er alla! Här var det ett tag sedan man kladdade ner något..det har väl helt enkelt inte funnits nån tid över att kunna sätta sig ner & reflektera, kunna skriva av sig, det är svårt när allting i ens liv har gått i 320 km i timmen den sen...

Av Mikaela - 27 november 2013 17:51

God kväll på er!   Här var det ett bra tag sedan man kladdade ned nått inlägg, kanske för att jag helt enkelt inte har haft nån tid över, det i kombination med noll energi för jag är konstant trött & lite smådeppig men det får väl gå!   Jag t...

Av Mikaela - 28 oktober 2013 20:07

Åhhh, vet inte ens var jag ska börja nånstans? Allt agg, allt jävla hat som bubblar inom mig måste få ventileras!!!     Känner mig stressad och pressad att alltid prestera på topp, minsta snedsteg skulle innebära...ja, vem vet? Det bestäms...

Av Mikaela - 7 oktober 2013 23:46


Ett par kloka ord, en tankeställare för andra så här strax innan midnatt ska nu ta form!   Ibland måste man stanna upp och våga känna efter även om man vet att man inte "borde" göra det! Varför inte det undrar ni säkert, för mig handlar allting o...

Av Mikaela - 18 september 2013 10:48

Hur ska man börja, vad ska man skriva, orden i detta inlägg kommer att vara tomma ord, som ändå tar emot att skriva...   Så svårt, så obegripligt för de allra flesta att ens försöka förstå varför orden skrivs. För mig handlar det om att skriva av...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards