Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Mikaela - 24 juli 2010 11:36

God förmiddag!

Vi har packat hela morgonen inför morgondagens tripp till Borås Djurpark.

Isadora har hjälpt mig jättemycket =)

Men det är massor kvar,hur ska alla få plats i bilen tro?^^

 

Vi får se om Isadora vill rida ponnyridning när vi kommit fram,tänkte att vi ska åka Safari-tåget eller vad det nu heter,och så finns det ett matnings-schema så vi vet när dom olika djuren ska matas.Det kan nog bli skoj =)

 

Annars vet jag inte vad som händer idag,ska nog bara ta det lugnt när all packning är klar,kanske går till mormor & morfar och äter också.

Känner mig i vanlig ordning lite rastlös och jag vet inte vad jag ska göra,

tråkigt väder är det ju iaf.

 

På tal om väder så ska det inte regna i Borås när vi är där.Konstigt jag som trodde att det alltid regnade där ;) Vi har med oss regnkläder i vilket fall som helst....

 

Nej nu har jag fått idétorka och har ingen aning om vad jag ska skriva!

Puss & kram!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards