Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Mikaela - 18 januari 2011 23:52

Så,nu är det Äntligen dags att skicka efter lite kläder till hela familjen!


Alla tre i våran lilla familj ska få en uppdaterad garderob till Våren & Sommaren med härliga färger och framför allt sköna 'luftiga' material,

jag börjar faktiskt bli lite trött på dom typiska vinterkläderna överhuvudtaget!^^

 -Stort klumpigt grovt stickat,för varmt att ha på sig inne och nästintill ute med,

för att inte tala om Ytterkläderna,fy vad osmidigt & fult,alla ser ju helt 'Uppblåsta' ut,nej nu får det mer än gärna bli Vår tycker jag =)



Vi har tittat igenom samtliga kataloger men lotten föll ändå på H & M-katalogen!^^




Här kommer bilder på vad som vi ska och vill beställa,

vi börjar med Isadora's plagg^^


    


OBS! Alla Hello Kitty-hatare bör Inte fortsätta titta!

(Men jag gillar den katten & det gör dottern med,så är det bara)^^


 



   



Blev helt kär i den här söta klänningen!


   



    



Barbapappa! <3


        








Gold-Shoes till mammas sötnos!

       






      




Söta missar!








Barnsligt söt bomullsklänning!!^^






Avslutningsvis en prinsess-söt härlig vårjacka!



  

Av Mikaela - 18 januari 2011 15:42

Hej alla glada som läser min blogg!


Nu tänkte jag hinna med ett litet inlägg om dagens små upptåg & planer!^^

Dagen och framför allt tiden har bara rusat iväg men jag har ändå vart disciplinerad och pluggat nästan hela dagen med engelskan bland annat har även diskuterat och verkligen benat ut mer om hur olika jag och min kära Lovely(sambo) ser på människor,människor i olika situationer händelser m.m

Mycket intressant givande och samtidigt lättande så att man verkligen kan prata om olika ämnen händelser och allt som händer och fötter runt om i samhället och världen.



Lättare för att man vet på ett ungefär vart den andra står och har för tankar kring det mesta även om det brukar vara en som syns och hörs(Jag)^^ mest,och kan fördjupa sig lite på samma nivå,

det är inte alltid positivt att ha fasta,radikala åsikter om många ämnen,utan ta det lugnt och säga det men verkligen menar och vill ha sagt.



Nu ska jag faktiskt fortsätta att plugga lite smått kanske ta mig tid till att hitta en riktigt bra Roman -Tar mer än gärna emot roliga förslag till Svenskans framtida uppsats som ska vara klar om först om flera veckor!



Blir nog en sväng till Ica med och så ska jag vika in lite tvätt och sen ta det lugnt framför Tv:n i sängen och plugga ännu lite till!

Men,allra först blir det MYS med min lilla Älsklings-Isadora som just nu tittar på Mumintrollet^^   



Kram på er & var rädda om er allihopa!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards