Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Mikaela - 19 januari 2011 23:35

Jag vill verkligen inte låta gnällig & som att det skulle vara synd om mig på nått sätt men,

i morgon är det jag som ringer till Vårdcentralen innan det är dax att ge sig iväg till skolan!!!






Jag har haft en fruktansvärd smärta sedan två dagar tillbaka som inte går att beskriva för nån som inte har vart med om något liknande själv.

(Kände bara en liten liten 'varning' i Måndags,

 men man ska ju faktiskt lyssna när ens kropp säger ifrån från början)
Tänk er att hela vänstra sidan av korsryggen smärtar bränner svider hugger & strålar hela vägen ner till vänsterfoten.....

Jag kan inte ens gå normalt på foten,

knappt på tå heller för Varje gång jag tar ett steg så kommer alla symtom som jag nämnde och Värker från foten upp till korsryggen,vänstra delen av bäckenet & höften direkt snett upp till ryggraden detta på en millisekund!!!

Jag kan heller inte böja mig framåt,och ner mot golvet är omöjligt på grund av smärtan.Det känns inte som att det är någon muskel eller liknande som har kommit i kläm,

inte heller som att det är en nerv eller så.

-Utan det verkligen Skär i Hela Benmärgen på vänster sida från fot till ryggrad och det "lustiga" är att jag inte har en aning om vad jag har gjort men nått måste det ju vara eftersom jag inte ens kan gå utan att bita ihop för att inte behöva skrika ut all smärta,

plus att jag givetvis går Extremt Långsamt.






Men trots detta så ska jag som sagt till skolan i morrn,

inget snack om saken!

Får helt enkelt ta 2 Magnecyl när det blir Outhärdligt(!!!)

Behöver väl nått starkare egentligen men Lovely gav mig sin sista Citodon    


Hade mer än gärna tagit en sån till men då måste jag ju till en läkare och få undersökas först,

jag hoppas verkligen att jag får en tid för undersökning så fort som möjligt!!!





Det finns inte en chans i Världen att jag kan jobba med den här smärtan på Fredag igen!!!



Nu ska jag ta en värktablett och försöka sova!


Var rädd om er allihopa!! 

Av Mikaela - 19 januari 2011 20:57

Idag blev jag glad när jag satt och åt frukost på jobbet,

när jag som vanligt satt och bläddrade lite smått uttråkad i en tidning blev jag plötsligt mycket glatt överraskad-



"Skilda världar" släpps på dvd




  


Hahaha,vad snyggt det va att vara snygg på den tiden!^^






Jag älskade den här serien & följde den väldigt flitigt,fast INGET slår ju Tre Kronor såklart men Skilda Världar går inte av för hackor för de.



Jag vet nu Precis vad jag ska önska mig i födelsedagspresent av Thomas,hahaha stackars stackars honom,

BÅDE alla avsnitt med Tre Kronor(har redan vartenda avsnitt^^) OCH 45 avsnitt Skilda Världar(till en början)under samma tak,

hahaha han kommer att gå under,men det kan inte hjälpas^^




Tv-serien "Skilda världar" släpps på dvd. De första 45 avsnitten släpps till försäljning den 23 mars.  


(Info hämtat från SvD)

Av Mikaela - 19 januari 2011 13:39

Hej och god morgon alla läsare!

Jag tog mig en välförtjänt vilostund efter första passet på jobbet idag efter att ha varit vaken i 24 timmar i sträck utan nån avkoppling eller sömn!


Ja,jag vet det är illa,mycket illa men nu känner jag mig mycket mer alert även om sängen inte hade fortfarande känns väldigt lockande,men har man ett jobb så har man och det måste ju skötas,så enkelt är det bara!^^



Från det ena till det andra så tänkte jag lägga upp mer bilder på vad vi ska beställa från H & M nu,jag och Lovely då,

Isadoras nya kläder bloggade jag ju om igår.


Vi fortsätter väl och börjar med mina kläder,

här va det jag fastnade för efter en lång betänketid^^



      




Tycker att det ser väldigt obekvämt ut med en dragkedja där bak(!) men vem vet,det kanske inte är så dumt ändå man får väl prova!^^


 



En Ny vårjacka behöver jag verkligen,är dock inte 100 på att det blir just den här men den är fin & ser ganska skön ut tycker jag!

      

Ser ut som godis-tröja,hihi jag gillar ju sånt som är sött^^



    



Nya solbrillor måste jag ha,

så att sambon kan sluta mobba mig för dom jag har nu,repiga och med typ 1 enda diamant kvar på! Bland det första jag fick höra var att jag såg ut som hans moster när han såg mig i dom första gången!!!

-Tack,tack så himla mycket,bra att han är ärlig men så fula är dom inte,

dom är ju mer diskreta än hans obligatoriska pilotbrillor som han köpa 3 stcken nya av Varje sommar!^^



Så det får bli dom här istället så att det blir slut på det här!^^

 

Byxorna på bilden vill jag ha & tröjan med! =)


   


Det var la de jag ska ha då,kanske inte allt men om man får önska lite ;)




Nej,nu kan jag tyvärr inte sitta kvar här,jobbet kallar,blä kommer vara klar först vid 18.30,vill ju bara va hemma & ta det lugnt med familjen och plugga lite mer i en harmonisk takt,men nej nej jag är ju faktiskt ledig på Torsdagar av en anledning,min heldag i skolan,men det ska bli kul att komma dit igen =)




Puss & kram på er alla shopping-freaks och ni andra med^^


 







Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards