Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Mikaela - 6 oktober 2010 23:34

Fy fan vad jag stör mig på Nalin bla bla bla jag kan inte prata svenska Pegruk eller vad hon heter Givetvis skulle hon vara med i Kvällsöppet med Ekdahl Hon är så korkad Jimmie Åkesson är ändå jävligt lugn och neutral mot vad jag tex hade vart om jag var i hans situation Ett parti som verkligen alla verkar hata Ja jag vet valet är över och vi borde inte prata mer politik Men snälla alla människor kanske inte bor på(?) Tensta som hon så fint säger Hon satt helt seriöst och försvarade 'sin' religion som hon ena sekunden sa att hon hade och nästa inte Hon satt och försvarade stenkastning till döds och allt var de nu var och så kunde hon säga en enda sak till och det var nått med muslim-lalla lalla la Jag lyssnade inte så noga eftersom det ändå bara koner skit i från hennes mun Nej fy fan avgå eller inse att alla inte tycker som du I en demokrati Jävla idiot

Av Mikaela - 6 oktober 2010 13:49

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7908173.ab












OMG!!!!

Av Mikaela - 6 oktober 2010 11:46

Är hemma hos mamma just nu!


Vi har städat undervåningen nu och jag har gjort en lista på vad som saknas till Isas kalas,inte mycket kvar nu.
Har kommit på att jag ska ta den lätta vägen och köpa färdiga tårtbottnar istället för att göra egna.Hade ju blivit lite panik om jag tex skulle bränna dom!





Ska ringa lite samtal när jag kommer hem annars vet jag inte vad som händer,ska hämta Isa på dagis med och skriva ut lite papper,sen är det inget inplanerat.



Betalade räkningarna idag,skönt att det är gjort iaf,är så jobbigt när pengarna aldrig kan komma i tid.Ska ta ut dom sista VAB-pengarna också,sen är det Thomas som får VAB:a i fortsättningen.Fy fan vad dyr den här månaden blev,både med räkningar och grejer till kalaset.



Nu får det vara slut med pengar från FK,det funkar ju ändå inte.



Ikväll börjar Bonde Söker Fru,det ska jag nog titta på,och imorn är det äntligen dax för Lyxfällan,men dom bästa programledarna har ju slutat igen.(Charlie & Mattias) Haha,jag får väl börja titta på Plus istället,eftersom dom ska vara programledare där istället :P




Nu ska jag titta på tv och ta det lugnt med Mamma,Kippy & Myran

=)


Ching ching! 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards