Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Mikaela - 27 oktober 2010 23:33

God kväll kära bloggläsare! Idag har det varit fullt upp Har städat diskat lagat mat målat m.m Isadora var hemma från dagis idag med Hon är piggare idag Men är fortfarande snuvig och lite halvslö Mamma kom hit förut och var här en stund och Isa spelade apa i vanlig ordning när vi får besök Jag och mamma var och handlade blöjor och välling Det blev premiär för 24-månaders välling idag Den var väl inte jättepopulär men men hon vänjer sig nog Jag och Isa hade jättemysigt förut med popcorn och grejer Min lilla älskling Var tänkt att jag och Lovely skulle titta på film och mysa Men får ta det imorn För Isa somnade jättesent Så jag tittar på Tre Kronor i vanlig ordning <3 Imorn kommer syrran hit och då blir det antingen skräckis eller filmen vi skulle sett idag Jag Älskar Min Familj <3<3<3<3

Av Mikaela - 27 oktober 2010 15:14

Här kommer fler härliga nostalgi-klipp från Youtube!





Dr Snyggles,I love!!!!



       




Min lilla Ponny!


     



De vilda djurens flykt!




         






Mysteriet på Greveholm!



           






Simpor & Grodfötter (Läskiga)


         





Vem minns inte den här? En bok för dig^^




          







Pettson & Findus-Tomtemaskinen^^



(Jag hade alla avsnitt bandade)^^           






Skymningssagor!




              







Klasses Julkalender!





            




Sunes Jul!!!



                





Bertha-Leksaksmaskin!




                






Haha en riktig klassiker med OLW!




                






Estrella-97!!!!



                  







Haha den här Kalles Kaviar-reklamen förstod jag aldrig när jag var mindre,men nu förstår jag ^^ Hahaha




Av Mikaela - 27 oktober 2010 11:40

Visst var barnprogrammen bättre förr!


Vem minns inte dom här underbara programmen?^^




Farbrorn som inte vill va stor!



  Kalles Klätterträd







   Trasdockorna!




  Sailor Moon!





Ett av mina ABSOLUT favo-barnprogram!!!! Musen & Mandolin!


         


Tummen!^^




      



Pippi-Pelikan......Var jag inget stort fan av men minns det ändå




        

Jag hade varenda avsnitt med Skrotnisse inspelat på VHS^^


      




Hey Arnold!


      





Här kommer en annan STOR-favorit!

Hagelbäcks Matrast!



( Man kan ju faktiskt undra vad dom som gjorde barnprogrammen på den tiden gick på???? Men men kul va det^^)






Täppas!



     










Lägger ut fler Nostalgi-klipp när jag har tid!^^

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards