Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Mikaela - 29 oktober 2010 13:47

Den här dagen är fan den bästa på mycket mycket länge!!!!!

Dagen började dock inte så kul,Lovely och Rickard åkte till Uppsala vid halv elva-tiden och ska vara borta hela helgen.....Kommer att sakna Lovely lite.




Iaf så sov ju syrran över här i natt och vi tittade på The Tortured,den var skitbra faktiskt....Isadora vaknade ganska sent idag och var pigg och glad som vanligt.Själv var jag jättetrött men det första jag gjorde var iaf att städa och diska,skönt och slippa det.



Efter att syrran kom hit efter skolan åkte hon efter en stund och då gick jag och Isa fram och köpte kaffe,pepparkaksdeg och sen vidare till Vara Bagarn och köpte var sin smaskig bakelse.




Sen efter att vi tre brudar (Jag,Isa och Smulan) hade myst lite fick jag ett väldigt trevligt samtal!



JAG HAR FÅTT ETT JOBB!!!!!!!   Fy fan vad jag är bra.Har fått en vecka än så länge,men det här kommer gå kanonis så dom ringer säkert fler gånger.Jag hade bra meriter också^^




Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards