Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Mikaela - 1 februari 2013 10:39

God förmiddag! 

 


Vilket underbart väder vi har idag, solen lyser starkt och den får frosten på marken att glimma som kristaller.

Sitter just nu i soffan hemma hos mamma med gamla Kippy tätt intill mig och en kopp kaffe som väntar på att bli urdrucken.

 

 

Har sovit som en stock i natt, utan att vakna en enda gång som omväxling...Drömde om ett gammalt ex till mig, har gjort det vid flera tillfällen sedan en tid tillbaka, undra vad det betyder? Kanske att det inte är ett avslutat kapitel än?? Vem vet? Jaja.

 

 

Dagens planer består av att mamma ska till tandläkaren för ungefär femtioelfte gången inom loppet av några månader, sedan ska vi fika jag mamma och Isadora, hoppas att det finns vaniljsemlor! :P Vi tar nog en titt förbi second hand-butiken med och så ska vi hälsa på mina morföräldrar samt handla mat.

 

Vilket otroligt intressant inlägg det här blev då, får se om det blir fler under dagen.

 

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards