Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Mikaela - 22 februari 2013 20:18



Fråga nummer 1:

Kommentar till Frågestund, fråga mig precis vad du vill, om du vill :)

 
Ingen bild

Bengt

Fredag 22 feb 11:41

Är dina blygdläppar i olika format?


 Svar:

Haha, om du absolut måste veta så nej! 
 
 

"Fråga" nummer 2:
 

Stamp-E

Stamp-E

Fredag 22 feb 11:55

hey... inte den där tonen.... det är en man du har att göra med... Ni kvinnor pratar om att föda barn, ni ska bara veta hur det är när en man är förkyld... eller sjuk i övrigt... ebola, hiv, aids, födsel, allt, släng dig i väggen... när vi är sjuka, då är vi SJUKA!!!


hehe..... ;) :D


Svar:


Hahaha jo, jag har förstått att när killar är sjuka så är ni inte att leka med, riktiga veklingar om du frågar mig ;P Det här med att föda barn kan vi ju diskutera när du har provat själv ;) 

 

 


Fråga nummer 3:


http://ahealthytry.bloggplatsen.se

http://ahealthytry.bloggplatsen.se

Fredag 22 feb 12:29


Hej! Vad bra att mitt svar gav något. Lycka till och hoppas att du får massa bra hjälp. Jag har aldrig frågat en fråga i en frågestund så jag ger mig på det för första gången.


Om du fick förändra en sak i världen eller i samhället vad skulle det då vara?


kram c


Svar:


Hej igen! Tack så jättemycket, jag tror att det kan behövas faktiskt men jag får hålla tummarna.

 

Det var en väldigt bra och lite klurig fråga men det första jag kom att tänka på, och som jag nu vid närmare eftertanke fortfarande tycker så skulle det vara att hitta ett botemedel mot all typ av cancer! (Jag förlorade min pappa när jag var 15 år pga den j*vla sjukdomen) 

 

Kram på dig!

 

 


Fråga 4:

 

Ingen bild


A

Fredag 22 feb 17:58

Vem är din bästis?



Svar:

 


Hej! Min bästis, eller som jag skulle säga bästa vän heter Frida, hon betyder jätte jättemycket för mig  ! Ingenting skulle kunna förstöra det vi har, vi har varit bästa vänner i 10 år :)

 

 

 

 

God kväll på er!

 

 

Av Mikaela - 22 februari 2013 14:10

Hej & hå! Har fått en del frågor redan nu & ville egentligen bara tillägga att jag besvarar era frågor framåt kvällen i ett nytt blogginlägg, så fortsätt fråga på! :)

Av Mikaela - 22 februari 2013 11:06

Ska man våga sig på att ha en frågestund? Svar ; JA 

 

 

Fråga vad ni vill och få ärliga "nakna" svar!

 

:)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards