Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Mikaela - 14 februari 2013 10:53

Jag måste bara få uttrycka mitt missnöje lite grann känner jag...Hade sett fram emot en helt vanlig hederlig prickigkorvmacka, sagt och gjort, jag gick till affären i total snöstorm, frös nästan knäna av mig ska väl tilläggas, väl inne i affären verkade det först som att all prickigkorv var slut, jag letade länge och väl...Scan brukar ju alltid ha en massa olika pålägg men inte idag. Tillslut hittade jag en väl vakumförpackad paket där det stod klart och tydligt PRICKIGKORV!!! Jag gick mot kassan och betalade, äntligen tänkte jag, nu ska jag snart få äta den där efterlängtade mackan!

 

 

Väl hemma igen skyndade jag mig att öppna paketet med prickigkorv och möttes av en skam utan dess like! 

 

Jag är så sjukt besviken, hur kan dem göra såhär???? 

 

 

JAG SKA FAN STÄMMA FÖRETAGET FINDUS (SOM FÖRPACKNINGEN KOM IFRÅN)!!!!!!

 

 

VAD SKA DET HÄR LIKNA???

 

 

 

 

 

Tack för mig!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards