Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Mikaela - 19 februari 2013 10:11

Hej på er kära läsare!

 

Igår var man populär här på bloggen, jag undrar vad folk trodde egentligen? :) Men framgångens glitter & glamour har sin baksida...Idag har jag världens huvudvärk & ont i magen...Vet inte om det är på grund av er eller kära Isadora som tjaaaaaaatar huvudet av mig, hon har gjort den enda sedan hon vaknarde och hela gårdagen och dagen innan det"Häst, häst och åter häst...!!!!"  

 

 

FUNDERAR STARKT PÅ ATT KÖPA ETT PAKET LASANGE FRÅN FINDUS & SÄGA:Varsågod, här har du din jädra hästkrake!!!!

 

 

 

Fy fan....Hästar kostar ju skjortan av en, men hur förklarar man det för en envis, drygt 4 år gammal tjötmoster?? Försökte desperat och fråga syster Gabbi om hon kunde vara barnvakt en dag eller två eftersom hon har en häst, men det gick ju inte igenom...Finns det nån som har en häst eller två och har tid i helgen och vill vara barnvakt så säg bara till!! :)

 

 

Tack för mig & min blixtrande huvudvärk!!!

 

 

 

(Bilden togs i natt innan tolvslaget)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards