Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Mikaela - 20 februari 2013 22:15

Åhhhh jag är så jävla förbannad!!

 

 

Om man inte har en otrevlig ton ska man väl inte få skit tillbaka?? Det är väl inte mitt fel att Thomas är sjuk och att han själv anser det vara jordens undergång/tredje världskriget etc...

 

Jag kan liksom inte göra något åt saken och nej det är inte kul att vara sjuk men man behöver ju inte plötsligt ha en attityd likt en alkoholist som har slut på drickan,

en överkåt kanin som inte får ligga,

ett diagnosbarn som har slarvat bort sina tabletter, 

en gris som tvingas att äta ägg istället för gröt till frukost,

en höjdrädd dvärg i platåskor...

Ja, ni fattar...bara för att man är lite sjuk, han ligger ju inte direkt på dödsbädden!!!

 

 

 

JAG VILL ÅKA HEM!!! Ska det vara så jäkla svårt att förstå??

 

Jaja, nu ska jag fortsätta att göra ingenting...Hoppas på en bättre morgondag!

 

Av Mikaela - 20 februari 2013 15:21

Trodde inte att det skulle vara möjligt, saknar Thomas så att det gör ont, igår kväll var jag så ledsen så att jag grät en skvätt, det bara kom liksom...

 

Jag och Isadora har varit hemma hos min mamma enda sedan i söndags och jag vill bara hem hem hem!!! :(

 

Thomas har troligtvis varit magsjuk så vi är isolerade här ute på landet, jag saknar min säng stora mjuka säng, har sovit ap-dåligt de senaste nätterna och känner ett konstant illamående, som dock inte beror på någon magsjuka/vinterkräksjuka o.s.v

 

 

Känns som att jag inte har träffat Thomas på evigheter...Mår fan mer psykiskt dåligt än vanligt och känner mig rastlös men samtidigt för trött för att anstränga mig.

 

Hoppas hoppas hoppas att vi får komma hem idag, vill inte må så här apa!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards