Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Mikaela - 18 februari 2013 20:16

Nu har jag bevarat en väldigt spännande hemlighet ett tag, ingen mer än jag och Thomas vet om det...


En till person som jag tror har sina aningar är min söta lilla vän Frida, men hon har nog inte sagt något till nån.

 

Jag undrar vad som kommer att hända i framtiden, nu när alla kommer att få veta menar jag!? Människor kanske kommer att behandla mig annorlunda nu, för att inte tala om hur Thomas kommer att bli bemött men jag tror att det är smällar man får ta, huvudsaken är ju att vi är lyckliga tillsammans han och jag.

 

Jag undrar även vilken roll jag själv kommer att få i familjen efter det här, vem ska göra vad och så vidare, jag eller Thomas??

 

Hoppas att jag inte kommer förlora några vänner på grund av detta, man vet ju aldrig. Tror att folk har väldigt lätt att dömma på förhand och tala om för oss vad som är rätt och vad som är fel....

 

 

Här kommer det ni alla ha väntat på!

.

.

.

.

.

.

 

 

 

 

 

JA, DET ÄR SANT, JAG HETER EGENTLIGEN BENGT!!!!!!

 

 

 

Av Mikaela - 18 februari 2013 16:02

Hej!

 

 

Som de flesta som känner mig redan vet så har jag under de senaste veckorna haft helt sjuka drömmar, många och obehagliga som får mig att vakna minst en gång per natt, natten till idag drömde jag om mat och glödlampor(??)

 

 

 

För några nätter sedan pratade jag till och med i sömnen, Thomas skulle precis somna när han hör mig säga: "Ett, två, tre, fyra, fem, sex och sju, Thomas såg du bussen?" Haha! En halv minut senare så kommer en utav nattbussarna till stationen utanför vårat sovrumsfönster, jag måste vara synsk! :)

Av Mikaela - 18 februari 2013 14:21

Usch, här om kvällen visade Thomas mig hemska bilder och bland annat ett klipp från Youtube (som kommer längre ner i blogginlägget) med den hysteriskt obehaglige "Slender man"...Hua! Det värsta med honom är att när man väl har sett honom, vare sig det är på en bild eller IRL , så kommer han och tar en!!!

 

 

Han verkar dock främst intresserad av små barn, så för mig är det ju lungt, jag är ju så jäkla gammal nu!

 

Jag tror förövrigt att vi har "Slender man" i våran trädgård, för enligt många bilder på honom på nätet så gillar han att stå vid spretiga träd för att kunna gömma sina långa äckliga armar bättre! Ska lägga ut en bild på trädet i trädgården nån dag.

 

 

Här kommer två bilder på honom och en liten dokumentär om honom och några utav hans offer m.m

 

 

 

 

 

 




Lämna aldrig era barn utan uppsikt, man vet ju aldrig vem som står bakom trädet!!!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards