Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Mikaela - 4 februari 2013 18:51

Jag har satt igång ytterligare ett projekt som har börjat ta form & framför allt färg!

 

Här kommer lite bilder på delar av mitt pyssel:

 

     

 

 

Det var någon som ville hjälpa mamma att måla en utav flaskorna, det slutade dock med att hennes pensel åkte ner i flaskan och att hon fick ta ett bad istället för att skrubba bort den vita färgen från knän, armar, händer & KINDEN! Så här ser Isadoras flaska ut:

 

 

 

Haha, ser ni penseln? :P

 

Jag fick hjälpa henne att måla färdigt den. Mitt i allt pysslande hittade jag 2 burkar till på en annons på Facebook, jättefina var dem, och vilken tur jag hade att dem fanns i Vara!  

 

Även dessa ska piffas till, måste köpa två nya färger till dem! :)

 

 

 

 

 

Bääää bäääää vita get...

 

 

Av Mikaela - 4 februari 2013 18:40

God kväll!

 

 

Idag har jag gjort ett riktigt fynd nere på byns lilla seconhand-butik!

Allt detta plus ett gossedjur till Isadora för 5, observera 5 ynka kronor!!

 

 

 

Det är spetsdukar, spetslängder, grytlappar, brukar, flaskor, plastdjur och ett förkläde!

 

Fixade till fönsterlampan i sovrummet så att den fick en lite mer romantisk stil.

 

Före:

 

 

 

Spetsen

 

 

 

Efter:

 

     

 


Det är såååå roligt att pyssla! :)

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards