Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Mikaela - 14 mars 2013 18:45

Idag har jag haft en bra dag, är dock trött som tusan just nu! Ska glo lite på tv sen vid niotiden planerar jag att gå och lägga mig, skönt!!

 

 

Var på loppis idag, hurra jag fick min vilja igenom, som alltid...Det blir tredje världskriget när jag inte får som jag vill.

 

 

I alla fall så hittade jag två stycken köksstolar, sittdynor och ett tårtfat som jag bara älskar!

 

 

Stolarna var dock så fula så jag var tvungen att måla om dem, här hemma hos oss är det ingen könsdiskriminering, alla ska veta vilken stol som tillhör vem, Thomas kanske egentligen vill ha den rosa, vad vet jag? :P

 

 

Här kommer 500 bilder på min make over på the stols!

 

 

Före

 

 

 

 

 

Blanda blanda blanda...

 

 

   

 

 

Måla måla måla

 

 

 

 

 

 

Före, jävla sol!

 

 

  

 

 

Efter

 

 

     

 

 

 

På med dynorna

 

 

 

      

 

 

 


Färdigt! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Mikaela - 14 mars 2013 10:31

Har pysslat den här veckan, är fortfarande på ett otroligt roligt pysselhumör och har lite planer för dagen, hoppas hoppas!

 

 

Slänger upp lite bilder som i alla fall får mig att känna vårkänslor!

 

FÖRE, så groteskt ful!

 

 

 

 

Stadie nummer 2, målat & slipat (hatar sandpapper)

Dålig bild...

 

 

 

  EFTER:

 

Älskar den där vispgrejen, den, grejen man naggar bröd med och skopan hittades på loppis :)

 

  

 

 

FÖRE:

Min anslagstavla, köpt i Uppsala för några år sedan.

 

 

 

 

EFTER:

Limmade fast spets uppe & nere och målade långsidorna i vitt.

 

 

   

 

 

Älskar väggen i köket, undra vad jag ska göra med den här näst...?

 

 

 

 

 

 



Av Mikaela - 14 mars 2013 09:42

God morgon!

 

 

 

Igår fick jag göra ett EKG, man kan väl säga att det såg allt annat än bra ut!!

 

 

Här är en bild på det 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag tycker mig kunna tyda ett stort fint M, som i Mikaela :)

 

 

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards