Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Mikaela - 13 mars 2013 20:49

Det gick bra tidigare idag, jag dog i alla fall inte som ni kanske märker!

 

Höll på att få panik när jag satt i väntrummet, vad kommer att hända? Kommer nånting av det jag vill att gå igenom? Blir jag helt avvisad, kommer jag att svimma och så vidare.

 

 

 

Inget av ovanstående som är negativt hände kan jag ju avslöja! Jag fick i alla fall Propavan utskrivet av den snälla farbror docktorn, 25 mg, så det borde ju ge mycket mer än dubbel effekt än vad Stilnoct-isarna gjorde! Vi får väl se, just idag efter att jag hade varit på vårdcentralen kändes det som att jag inte skulle behöva dem, har varit så sjukt trött hela eftermiddagen och kvällen...

 

 

 

 

 

 

Fick även en remiss, (wohooo), dock kan det i värsta fall dröja tills efter deras semester, det är fan sjukt, sen tar de bort den mottagningen från våran kommun...Blir sååå trött!

 

 

Läkaren var i alla fall näst intill 100% övertygad om att jag har den sjukdom jag har misstänkt! Jag citerar:"Det här är som att läsa direkt ur läroboken", sa han. (Jag hade med mig en lista på mina symtom & uppenbarligen var den en klockren beskrivning på sjukdomen! Jag hade väldigt fin handstil fick jag dessutom höra ;) )

 

 

Han är rolig den där läkaren, i alla fall när jag träffar honom!

Av Mikaela - 13 mars 2013 11:56

Idag gäller det! Jag är så jäkla nervös/rädd/orolig och så vidare!

 

 

Önska mig lycka till, eller nått...Andas! 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards