Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Mikaela - 29 mars 2013 22:15

God kväll på er kära läsare!

 

 

Jag förstår ju varför denna dagen heter Långfredagen, det är ta mig fan den längsta, segaste, mest gråa, tråkigaste dagen jag har varit med om på mycket mycket länge!!! 

 

Har varit trött enda sedan jag vaknade i morse vid 8-tiden, vill bara sova, tur att det finns saker & personer som får mig att vilja le & skratta även denna dagen, vad hade man gjort utan sina vänner? Utan Isadora? Jag tror inte att livet hade varit värt att leva om jag ska vara helt ärlig...

 

Igår var jag, Isadora & mamma och påskade lite hos grannarna här ute på landet, Isadora fick jättemycket godis, hälften åt nog mamma upp!

 

 

 

 

Just nu sitter jag & tittar på tv4 & "Veckans svensk", blir sjukt imponerad av en 76-årig tant som är hur fräsch som helst och otroligt vältränad...Själv sitter jag & dricker coca cola & käkar popcorn, det går bra med mitt nya träningfyllda liv :P

 

 

Är så trött så att ögonen går i kors, lite som den här hunden som skelar 1.31 minuter i detta klipp!

 

(Kul att det är ett par bröst det första man ser...)

 

 



Har fått sålt en hel del grejer idag och igår, det glädjer mig att folk vill ha grejerna! :)

Av Mikaela - 29 mars 2013 15:49


Säljer nu denna Quick Chopper, den är helt oanvänd!

 

Med denna kan du hacka, blanda, vispa på ett ögonblick!

 

Man kan göra allt ifrån hacka grönsaker och frukter till att göra såser, salsa, sallader, fruktcocktails m.m (Står det i den lättlästa manualen) Man får även med 11 recept med bland annat tonfisk-& kycklingsallad, milkshake och grönsaksomelett!

 

Pris: 80 kronor! 

 

 

12 stycken Kulla-Gulla böcker! (Komplett samling) 

Pris: 250 kronor!  TINGADE!

 

 

Otroligt fina samlarobjekt (tallrikar, från två olika porslinstillverkare, se sista bilden)

 

Man får absolut INTE äta på dessa tallrikar då de kan bli förstörda!!!

 

Pris: Ge mig ett bud!

  

Tallriken med hundarna är TINGAD!

      

 

Hundarna!

 

 

Katterna!

 

 


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards