Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Mikaela - 30 mars 2013 23:46

Varför vill jag helst skriva sent på kvällarna/nätterna? (Varning för felstavningar!!)

 

Kanske för att blicka tillbaka på dagens händelser? Eller är det kanske för att då har jag haft tid att tänka ut långt innan vad mina inlägg kommer att handla om på ett ungrefär, men ändå blir det aldrig som man först tänkte i huvudet!

 

Ligger just nu i soffan & har tagit en insommningstablett som inte verkar vilja samarbeta med mig idag, jag är liksom dödstrött men kan inte sova.

 

 

Det finns så mycket saker som jag undrar över, en av alla saker är tårar, lite lustigt att jag tänkte skriva om tårar tidigare i kväll och så hittade jag ett inlägg från en annan blogg om just det...

 

Men det är inte bara tårar, det är så mycket mer!

 

Jag undrar hur många tårar en djupt depirmerad person kan fälla? Inte för att det finns något svar....

 

Jag undrar hur ruttet det är meningen att man ska behöva må? Inte för att det finns något svar...

 

Jag undrar varför just jag ska må dåligt & gråta för allt & inget? Inte för att det finns något svar...

 

Jag undrar hur många sömnlösa nätter man mer eller mindre har plågat sig igenom? Inte för att det finns något svar...

 

Jag undrar hur många gånger man har känt att, "Nej, nu får det fan vara ett slut på all denna skit!!!(?) Inte för att det finns något svar...

 

Jag bara undrar....

Av Mikaela - 30 mars 2013 12:43

Här finns fina baby-& barnkläder till små flickor till salu!!

 

Ljusrosa set med totalt 4 delar i storlek 50-62!

 

En randig byxa

Två bodys, en med långa ärmar & byxben & en med korta!

Ett par söta små tossor, vet inte exakt storleken men dem är pyttesmå! De är från Teddykompaniet! (Nypris: 93 kronor)

 

 

Pris: 60 kronor!!!

 

 

Rosa/rött klädpaket med totalt 6 plagg i storlek 50-80 

 

Ceris solhatt, storlek 68-74

Cerisa trekvarts-byxor i storlek 80 (tycker att de är något mindre)

Röd prickig klänning

Vit-& rödrandiga mjuka byxor

Fin rosa/vit/röd-randig tröja

Röd vitrandig tröja

 

 

Pris: 70 kronor!!!

 

 

     

 

Dålig bild!! (Kan fixa en bätte när inte solen ligger på)

 

Brun gosig overall, både till flickor & pojkar i storlek 56! 

Använd 2 gånger.

 

Pris: 80 kronor! SÅLD!

   

 

 

ALLT KAN SKICKAS, KÖPAREN STÅR FÖR FRAKTEN!

 

HAR NI NÅGRA FÅRGOR OM NÅGOT SÅ FRÅGA PÅ! :)


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards