Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Mikaela - 7 mars 2013 22:35

Just nu är jag så jävla irriterad så jag vet fan inte vad jag gör snart...Sneglade lite på den tunga hammaren som låg på köksbänken för en stund sedan och hamnade i en gråzon, ska jag, ska jag inte?

 

Det blev inte så!

 

Hade en relativt bra dag fram tills för några timmar sedan då jag blev skitförbannad över något som kanske var en skitsak, men för mig är det alltid 10 gånger värre, minst...skrek och svor, jag har fan inget tålamod till nånting, extrema humörsvängningar allting är antingen svart eller vitt för mig, bra eller dåligt, det kan aldrig vara lagom!

 

 

Känns som att det börjar gå utför igen, de där svarta hålen som är så jävla svårt att ta sig upp ur, de slukar en så man blir lamslagen, nej näst intill död! Att ligga i sängen dag ut och dag in, inte veta vad klockan är eller hur länge man har sovit, hur många gånger man har vaknat för att sedan somna om och sova ytterligare 3,4.5 timmar, att knappt kunna ta sig till duschen, inte vilja äta på grund av att aptiten är som bortblåst. Att inte kunna känna någon glädje i nånting osv...

 

 

De senaste 3 dagarna har jag väl sovit ca 10 timmar totalt, har fått liv i min kreativa sida som sagt men den kan ju lika gärna vara väck i morgon!

 

 

Nej fy fan jag hatar det här!!!

 

 

 

Av Mikaela - 7 mars 2013 16:55

Ibland känns det som att livet och allt runt omkring en stannar till för någon minut, man får sig en tankeställare helt enkelt

 

 

Tittade på "Efter 10" idag där ALS-sjuka Marias kamp uppdeterades, har sett henne tidigare när hon var med i studion.

 

 

http://www.tv4play.se/program/efter-tio?video_id=2295137

 

 

Helt klart värt att se, man gråter och ler samtidigt!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards