Alla inlägg under november 2010

Av Mikaela - 16 november 2010 08:43

Jag kan helt ärligt säga att jag blev chockad när jag kollade min mail imorse.

6 nya Kommentarer....Men jag anade att Världens Bästa Frida hade ett eller flera fingrar med i spelet,och jag hade rätt^^




FRIDA:Angående Bondgården som du har köpt (Som du Absolut inte hade behövt göra,du är ju inte heller nån miljonär vännen) Du behöver inte skicka tillbaka den,haha,vi får helt enkelt ta och köpa något annat till Isa-Fjärt^^



Du är ju bara världens goaste! Saknar Dig JätteMycket gumman       










--------------------------------------------------------------------------------------------


För övrigt har min morgon/förmiddag sett ut som följande:

Vaknade första gången klockan 5 minuter i 3 i natt,snacka om att komma in i rutiner snabbt om man vaknar 1 timme innan man absolut behöver gå upp (som tidigast) Jag var iaf jättepigg vid innan 3,men sen när jag skulle upp 1 timma senare var jag inte sugen på att gå upp ur sängen alls,men det är klart att man gör det ändå.Jag tror att jag har sovit på en sån här i natt också:





  





Eller snarare en sån här fast utan lock,för jag har satans ont mitt på ryggen,och Isadora satt och lekte med en sån innan vi somnade i stora sängen båda två.



Verkligen jätteomtänksam dotter man har^^






Vid strax innan 5 kom jag till jobbet iaf och städningen gick snabbt även idag trots att det var Upp-städ.^^




Kom hem vid halv 9 men var klar strax efter 8 så jag fikade lite^^






Ska nog fortsätta att dricka lite kaffe här hemma.....Egentligen borde jag vila men sånt hinner inte jag med^^ 

Av Mikaela - 15 november 2010 19:37

Har pysslat hela eftermiddagen och köpt mig en skohylla & en grej till syrrans ena julklapp.







Här är iaf det enda pysslet jag kan visa upp för min mobil är så seg så det går inte ens att ladda upp fler bilder.....









FÖRST:

  







MITTEN:

   Ps,det är någon på bilden,någon som kanske ska "vara julklapp" (Bilden då)^^









EFTER:

   Jag stylade den till lite "Shabby Chick Al á Mikaela"










Sandpapper is the shit ^^

Av Mikaela - 15 november 2010 19:11

Haha Nya Com Hem-reklamen ^^






Av Mikaela - 15 november 2010 11:17

Jag blev helt plötsligt väldigt sugen på att:





































  












BAKA!






Ska försöka hinna med det efter jobbet,eller så gör jag bara tex en sockerkakssmet och äter upp den som den är^^ För det är ju godast^^

Av Mikaela - 15 november 2010 10:31

ÖGONGODIS MED INREDNING:









 








 









 









  







Jag ÄLSKAR verkligen VÄGGORD/CITAT,ska köpa flera stycken till lägenheten när jag har råd och verkligen har bestämt mig för the best of the BEST^^












SKA Ha!!!! Den är så FIN!!!!^^


 





Till Isadoras framtida rum^^


 







    
















      















 





  

Av Mikaela - 15 november 2010 09:57

Köpte ju även några julklappar igår,och tittade runt lite.



2 av 4 är redan köpta Gabbi,hon kommer att gilla dom vill jag lova,och roliga är dom flesta med^^

och snart även den andra julklappen till mamma klar,ska bara ha lite sandpapper först^^

Sen är det 3-4 stycken kvar att köpa,den första köpte jag i mitten av oktober^^






Gjorde faktiskt upp en liten lista på vad alla ska få.

Mormor & morfars första julklapp är också klar btw^^




Isadora kommer INTE att få många julklappar i år,med tanke på ALLT hon fick när hon fyllde 2 år i oktober.



Isa kommer att få följande från oss:

Några målarblock med färdiga figurer att måla i.

Jag ska göra en stor härlig åkpåse och kudde till henne i Hello Kitty-tyg till hennes "nya" barnvagn.

Dvd-samling med Fåret Shaun.

Pengar.

Bondgård med djur & ljud.

Och den här:






  






Till hennes bebis,kommer att bli kanonis.





Mer får hon inte^^


Thomas julklappar kan jag inte skriva ut eftersom att han kan snoka upp de om han läser bloggen^^












P.s Thomas hatar mig för att det dunkar Ted Gärdestad låtar i hela huset haha,han gillar tydligen inte honom,men så kan det gå,när jag får för mig nått eller det är nått jag gillar.

Av Mikaela - 15 november 2010 09:25

Nu får du ursäkta mig Frida,jag kommer nämligen att Copy-Cat:a ditt senaste blogginlägg lite.






Jag säger bara:


Ted Gärdestad!!!!













Vilket GENI!!!!


Hans musik har räddat mig hela morgonen!

Glädjespridning om nått!!









Sitter just nu och lyssnar på "Oh,Vilken Härlig Dag"!












En liten topplista Al á Ted:


1.Så Mycket Bättre

2.Oh,Vilken Härlig Dag

3.Sol,Vind och Vatten

4.Jag Ska Fånga En Ängel

5.Eiffeltornet 









Det går bara INTE att INTE gilla hans låtar.













Synd att han tyvärr lämnade oss ALLDELES för Tidigt!









Jag har gått och lyssnat och nynnat på hans låtar HELA Morgonen!








Om man är lite "nere" eller är trött så rekommenderar jag VARMT att lyssna på Ted Gärdestads låtar!!!

Av Mikaela - 14 november 2010 11:39

Nu är jag lite piggare än när jag/Isadora vaknade imorse vid 8-tiden.

Jag kan lova att det som vanligt har varit full rulle hela morgonen och förmiddagen!

Vi har ätit frukost,tittat på barnprogram,Isadora har målat 5 teckningar eller nått.En mycket speciell teckning till sin Pappa eftersom att det är Fars Dag idag! 











































Det är tyvärr det enda Lovely kommer att få för tilfället.

Jag har helt glömt av att det är Fars Dag just idag.....Jag hade hoppats på att det var om ca 3-4 veckor kvar,men ohh så fel jag hade.

Jag var ute i sista sekund (som vanligt) och beställde i alla fall en riktigt fin grej som han säkert kommer att gilla.

Dock är det ca 3 veckors leveranstid & jag har informerat Lovely om att han får en försenad Present  

Men jag tror nog att han överlever ändå^^












































Det enda jag egentligen vill just nu är att åka till Trollhättan,men det är nog tänkt att vi ska hinna med det efter att jag kommer hem ifrån jobbet på Onsdag!
































Klockan 13.00 idag är vi i alla fall bjudna till min morbror på smaskig middag.

Det kommer nog att bli trevligt,annars vet jag inte vad som händer,kanske bara ska ta det lugnt så att man orkar med en ny arbetsvecka på måndag^^
































































Saknar Min Egen PAPPA Så Otroligt MYCKET!!!!!

Älskar Honom Obeskrivligt MYCKET!!!!

Nu & FÖRALLTID!!!



                          

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards