Alla inlägg under november 2010

Av Mikaela - 1 november 2010 11:06

Sådär ja! Nu har vi kommit fram till vad katten ska heta.





Eftersom jag ville ha nått lite mera rockigt och Lovely tyckte att den skulle heta Boxy,Frida röstade för flera olika namn men Roxette var väl det jag föll för mest.




Men givetvis ska jag göra det på mitt eget sätt så från och med nu heter Smulan nu mera:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.












  






Smart va!^^

Av Mikaela - 1 november 2010 10:37

Det blir nog som sagt en liten tripp till Trollhättan och Överby idag =)




Först ska vi ***** ** ******** ^^

Sen tänkte jag att vi ska köpa en ny jacka till Lovely.





En sån här eller nått liknande.....




  





Kommer bli kanonis till hans halsduk och nya mössan^^





Sen är det jag som bjuder hela familjen på Tacos i mängder!






Underbart!

Av Mikaela - 1 november 2010 08:11


Rävplågeriet i Norge!


Ni har sett bilderna förut, men då från svenska minkfarmer.

Nu är det Norge som som står för djurplågeriet.

– Fullständigt oacceptabelt, dundrar svenske veterinären Johan Beck-Friis.





-------------------------------------------------------------------





Fy fan! Stackars stackars djur!!!!!!

Jag kan inte förstå hur man överhuvudtaget vill/kan göra så fina djur så illa!!!

Djurplågeri som verkligen har gått långt över gränsen!




Först var det dom stackars minkarna och nu det här,det är fan sjukt!











Hur fan är människan funtad egentligen?


Vad har djuren gjort för att förtjäna något sånt här fruktansvärt?






Alla dom som plågar djur,medvetet och omedvetet borde själva plågas!!!!

Gå runt med öppna sår och avbrutna,halva kroppsdelar!!!!



Och nu säger säkert många,nej men det går ju inte,då skulle man ju tex kunna förblöda eller nått annat.



Men djuren(I det här fallet)  har blivit satta i bur,av just människor,människor som bara ser pengar i djuren och inget annat.Fy fan!










Nej,sätt det värsta "djuren" nämligen människan i en bur och låt dom få smaka på sin egen medicin.




Vi har faktiskt tagit bort djuren från sin egen natur,och då klarar dom inte sig själva längre,dom kan inte jaga efter mat tex.








Okay,dom som sköter om tex utrotningshotade djur och så,men då sköts det väl ändå snyggt oftast.Djuren får det dom behöver,mat,kärlek och omsorg.





JAG VILL VARNA FÖR STARKA SCENER I KLIPPET!





http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article8049382.ab



Av Mikaela - 1 november 2010 07:41

Nu har Thomas äntligen,(klockan halv 1 i natt eller nått) avslöjat överraskningen.

För en gångs skull så var det ingen tråkig och "liten" överraskning,utan det var en överraskning helt i min smak^^


Kan inte avslöja den själv än^^




Men om man tänker efter lite så är det ju inte så svårt att lista ut,hehe.

Vet dock inte om jag kommer att bekräfta "ryktet" haha.




Den här morgonen började ju underbart!

Jag vaknade klockan 7 och var jättepigg!Sitter och kollar på The Voice,idag är Carolina Gynning där,I like! 



Kaffet är klart för att drickas upp,så det ska jag göra nu.



Det blir troligtvis så att vi åker till Trollhättan idag *hoppas hoppas* 






Behöver jag tillägga att jag Älskar min familj^^








                                                    

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards