Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

Finbesök till frukost & ett hett tips till er alla!

Av Mikaela - 23 mars 2013 10:21

Hej på er!

 

 

 

Bjuder på en bild på morgonpigga Isadora som äter frukost, himla konstigt det där, när man vill att hon ska le så ler honom inte men direkt efter att man har tagit kortet så skrattar hon!

 

 

 

 

Nu är hon ju alla fall glad och tur är väl det för tanken är att vi ska städa på hennes rum idag, blir väl lite rock n roll-musik som hon gillar, det blir väl säkert lite dans emellan städtagen om jag känner Isa rätt. :)

 

Själv mår jag lite som en zombie idag, seg, trött men ändå vid liv av någon konstig anledning. Får hoppas att en liter kaffe kan få mig att sparka igång denna soliga och varma Lördag!

 

 

 

Jag har ett tips som jag måste dela med mig av också innan kaffet skall bryggas och det handlar om växter.

 

Det är främst riktat till dem som inte har så kallade "gröna fingrar", ni duger ändå, det är helt okay man kan ju inte vara bra på allt.

 

 

Vad tror ni om denna blomma, har den nån chans om jag tar bort de döda bladen som jag har för mig tar upp näring även om hoppet verkar helt ute? Det blir ju ändå några blad kvar på min Benjamin-fikus om man tar bort de bruna :)

 

 

 

 

 

Tipset jag ville dela med mig av var att såhär ska inte era blommor se ut om de mår tipp topp!

 
 
http://ahealthytry.bloggplatsen.se

http://ahealthytry.bloggplatsen.se

23 mars 2013 16:13

Hej tjejen! Tack för dina kommentarer. Hoppas att du mår bra? Jag är sjukt seggg på att svara. Jag känner igen bilden på blomman, jag har inte haft en ända blomma som har levt över två månader i hela mitt liv :). Som du skriver man kan inte vara bra på allt :). Vad tråkigt att du förlorade din hund :(. Det är som att förlora en människa nästan tycker jag. Vad är det för hund du vill skaffa nu? Har du någon särskild ras? Hundar är bäst! Jag gillar inte katter, dom är så lömska och sätter klona i en utan förvarning. kram kram

http://ahealthytry.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Msz.bloggplatsen.se

23 mars 2013 19:14

Haha känner igen det där, när man ska ta kort på barnen så ser dom sur ut och sedan när man har fotat klart så får man världens leende och skratt haha :) Hoppas det är bra med dig! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 8 januari 2014 17:59

God afton på er alla! Här var det ett tag sedan man kladdade ner något..det har väl helt enkelt inte funnits nån tid över att kunna sätta sig ner & reflektera, kunna skriva av sig, det är svårt när allting i ens liv har gått i 320 km i timmen den sen...

Av Mikaela - 27 november 2013 17:51

God kväll på er!   Här var det ett bra tag sedan man kladdade ned nått inlägg, kanske för att jag helt enkelt inte har haft nån tid över, det i kombination med noll energi för jag är konstant trött & lite smådeppig men det får väl gå!   Jag t...

Av Mikaela - 28 oktober 2013 20:07

Åhhh, vet inte ens var jag ska börja nånstans? Allt agg, allt jävla hat som bubblar inom mig måste få ventileras!!!     Känner mig stressad och pressad att alltid prestera på topp, minsta snedsteg skulle innebära...ja, vem vet? Det bestäms...

Av Mikaela - 7 oktober 2013 23:46


Ett par kloka ord, en tankeställare för andra så här strax innan midnatt ska nu ta form!   Ibland måste man stanna upp och våga känna efter även om man vet att man inte "borde" göra det! Varför inte det undrar ni säkert, för mig handlar allting o...

Av Mikaela - 18 september 2013 10:48

Hur ska man börja, vad ska man skriva, orden i detta inlägg kommer att vara tomma ord, som ändå tar emot att skriva...   Så svårt, så obegripligt för de allra flesta att ens försöka förstå varför orden skrivs. För mig handlar det om att skriva av...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards