Direktlänk till inlägg 30 mars 2013

Jag bara undrar :(

Av Mikaela - 30 mars 2013 23:46

Varför vill jag helst skriva sent på kvällarna/nätterna? (Varning för felstavningar!!)

 

Kanske för att blicka tillbaka på dagens händelser? Eller är det kanske för att då har jag haft tid att tänka ut långt innan vad mina inlägg kommer att handla om på ett ungrefär, men ändå blir det aldrig som man först tänkte i huvudet!

 

Ligger just nu i soffan & har tagit en insommningstablett som inte verkar vilja samarbeta med mig idag, jag är liksom dödstrött men kan inte sova.

 

 

Det finns så mycket saker som jag undrar över, en av alla saker är tårar, lite lustigt att jag tänkte skriva om tårar tidigare i kväll och så hittade jag ett inlägg från en annan blogg om just det...

 

Men det är inte bara tårar, det är så mycket mer!

 

Jag undrar hur många tårar en djupt depirmerad person kan fälla? Inte för att det finns något svar....

 

Jag undrar hur ruttet det är meningen att man ska behöva må? Inte för att det finns något svar...

 

Jag undrar varför just jag ska må dåligt & gråta för allt & inget? Inte för att det finns något svar...

 

Jag undrar hur många sömnlösa nätter man mer eller mindre har plågat sig igenom? Inte för att det finns något svar...

 

Jag undrar hur många gånger man har känt att, "Nej, nu får det fan vara ett slut på all denna skit!!!(?) Inte för att det finns något svar...

 

Jag bara undrar....

 
 
Ingen bild

http://Izzaabbeellllaa.bloggplatsen.se

31 mars 2013 09:20

Gråta över allt och ingeting kan vara dels för du uplevt något som liten och inte stoppat det? Annars kan det vara att det hänt, nåt med någon som lever väldigt nära? Det är en sån fråga alla ställer i livet! Annars kan det vara nåt annat som just hänt dig/någon annan som är dig kär? Tänk efter! Börjar du gråta över det du tänker på är det det. Då råder jag dig att leta upp en psykolog och prata just om det. Det är det tipset jag ställer:) (Varning för felstavningar) (Varning! Ingen hat kommentar:) )

 
nemo

nemo

31 mars 2013 14:29

har kört igång dagens blogg, gå gärna in och va med :)

http://www.nattstad.se/xxnemoxx

 
Nathalie

Nathalie

31 mars 2013 21:19

Det är synd men sant.. Det finns ju tyvärr inget facit och väldigt många olösta gåtor om livet... Jag tror väldigt mycket att man kan skapa sig sina egna svar, ditt svar finns inom dig, bara det att det är svårt att hitta.. En sak kan jag säga som jag vet!! Det är INTE ditt fel att du mår som du mår.. Du kan inte hjälpa vad du känner och tänker (tyvärr) och det är hemskt att man inte kan styra det själv. Men det man kan ändra, det är upp till en själv när man är redo att ändra det men en sjukdom finns det inte någon som kan styra över själv!!

Ta hand om dig, kram <3

http://www.nattstad.se/nathalieskog

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 8 januari 2014 17:59

God afton på er alla! Här var det ett tag sedan man kladdade ner något..det har väl helt enkelt inte funnits nån tid över att kunna sätta sig ner & reflektera, kunna skriva av sig, det är svårt när allting i ens liv har gått i 320 km i timmen den sen...

Av Mikaela - 27 november 2013 17:51

God kväll på er!   Här var det ett bra tag sedan man kladdade ned nått inlägg, kanske för att jag helt enkelt inte har haft nån tid över, det i kombination med noll energi för jag är konstant trött & lite smådeppig men det får väl gå!   Jag t...

Av Mikaela - 28 oktober 2013 20:07

Åhhh, vet inte ens var jag ska börja nånstans? Allt agg, allt jävla hat som bubblar inom mig måste få ventileras!!!     Känner mig stressad och pressad att alltid prestera på topp, minsta snedsteg skulle innebära...ja, vem vet? Det bestäms...

Av Mikaela - 7 oktober 2013 23:46


Ett par kloka ord, en tankeställare för andra så här strax innan midnatt ska nu ta form!   Ibland måste man stanna upp och våga känna efter även om man vet att man inte "borde" göra det! Varför inte det undrar ni säkert, för mig handlar allting o...

Av Mikaela - 18 september 2013 10:48

Hur ska man börja, vad ska man skriva, orden i detta inlägg kommer att vara tomma ord, som ändå tar emot att skriva...   Så svårt, så obegripligt för de allra flesta att ens försöka förstå varför orden skrivs. För mig handlar det om att skriva av...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards