Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Mikaela - 5 maj 2013 07:58

Dags för lite terapi, inte för er som läser men för mig, jag kan inte garantera att detta är det sista blogginlägget om just det här, men vad spelar det för roll, egentligen? 

 

Man gör väl vad man vill så länge det inte sårar eller skadar någon!

 

Idag känns det som om allt har börjat sjunka in, en vanlig människa tänker säkert: Det är bara en hund!

 

Jag tänker tvärtom, för mig betyder djur så obeskrivligt mycket mer än vad människor gör, människor är kalla, elaka och egoistiska, de kan såra dig, skada dig på alla plan, fysiskt och psykiskt...De kan få dig att känna dig värdelös, ful, äcklig, dum i huvudet etc.

Det är nog därför jag älskar djur så högt upp i skyarna man bara kan, från månen och tillbaka tusen gånger om.

 

Du lämnar ett enormt tomrum efter dig, lilla älskade Kippy! 

 

 

                            

 

(Ett hjärta för varje år du var med oss)

 

 

Vår sista dag med Kippy:

 

                                                                                                   

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards