Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Mikaela - 16 maj 2013 19:46

God kväll på er!

 

Efter denna varma & soliga Torsdag, (har nog fått lite mer färg i dag i en vacker röd/grisrosa-nyans), väntar jag väl egentligen bara på att få gå & lägga mig, är dock svårt eftersom det fortfarande är så ljust ute.

 

 

Efter att Isa kommit hem från dagis gick jag & hon & shoppade lite, oj så ovanligt!

 

Köpte detta (Se bilder nedan) plus ett par Converse-look a like-skor till mig själv i glansigt chockrosa!

 

 

Mammis nya spetslinne, me like! 

(Dagens outfit)

 

 

 
Isadora fick denna söta rosa kofta, den är lite stor eller snarare ärmarna är lite för långa men hon växer ju lilla Snuttan, och eftersom mammi har ganska långa armar så kanske hon får det med! :)

 

 

 

Isas nya klänning, supersöt!

 

 

Köpte även en kortärmad tunika till mig själv, den är jätteskön, påminner lite om det dyra märket "Cream"!!

   

 

 


Hela familjen gick i väg till denna hålans ena Apotek för att hämta ut medicin till mig, på hemvägen fick vi syn på Anna som var hemma hos sin mamma så jag & Fiffi stannade där ett bra tag, det blir oftast (alltid) så, men det är ju trevligt att ha trevligt! :)

 

 

Nu ska jag titta lite på tv sen vette tusan vad som händer, planerar att göra ytterligare ett blogginlägg lite senare i kväll men vi får väl se hur det blir med det!

 

Puss & kram!

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards