Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Mikaela - 11 maj 2013 09:04

Ser ut att bli en bra dag, denna något soliga Lördag!

 

Morgonen, eller snarare förmiddagen har bjudit på många skratt men även en hel del frågetecken. Pratade med Frida (dagen kunde knappast ha börjat bättre än så), jag kan ju säga att man aldrig slutar upp att förvånas...Det finns verkligen folk till precis allting, även saker som man till en början inte trodde var möjligt!

 

Min dag började vid halv 6, Fiffi följde med mig ner så hon fick ut och springa lite i trädgården och K:a & B:a! :)

 

 

Idag planerar jag att ta det ganska lugnt, bland annat ska jag & Isadora baka en god kladdkaka, känns ganska uttjatat men det är ju som sagt såååå gott! Lägger man dessutom till färsk ananas & grädde kan det ju inte bli annat än ljuvligt!

 

 

Thomas, Isadora & Rickard planerar att spela minigolf idag...Själv tror jag att det kommer regna idag.

 

 

Det var väldigt mycket jag hade att skriva om idag känner jag...Återkommer när jag har nått mer på hjärtat!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards