Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Mikaela - 15 maj 2013 09:48

God dag på er!

 

Idag är det ingen vanlig dag, det är nämligen "någon" som fyller år just precis idag, den 15:e Maj & det är ingen mindre än min blogg!!!

 

 

Bloggen fyller 3 år idag

(Obs utan 3-års-trots, ni som är föräldrar förstår nog vad jag menar) :)

Hipp hipp hurra!

 

 

Nog om det, i morse beställde jag lite kläder från H&M, med rabatt & allt, jag fullkomligt älskar att shoppa!!!

Kläderna kommer i vilket fall som helst i slutet av Maj/början av Juni.

Det är alltid kul att få uppdatera med nya snygga kläder/smycken/skor/väskor till sin walk in closet, eller ja gå in och gå in... Man kommer knappt in där!! Får ta & röja & rensa lite där inne tror jag allt så att mer plagg m.m får plats!

 

Jag beställde bland annat detta!

 

   

 

Älskar leopardmönstrat (har alltid gjort) & rosa är lite uppiggande tycker jag!

 

 

Nog om mitt konstanta shoppande!

 

I Söndags var lilla Fiffi-Fluff på sin andra hundutställning, jag var ganska nervös & trött eftersom jag hade feber & kände mig allmänt groggy... Om jag har räknat rätt så var det totalt 8 Russkiy Toy-hundar som tävlade, vi har ju övat lite grann men inte speciellt intensivt om man säger så.

Det gick i alla fall jättebra för min lilla Älskling, hon fick en 1, vilket är bra, dock var domaren extremt snål & svårflirtad, ingen av hundarna i denna kategori fick vare sig hederspris eller BIR (Bäst i Ras) , det framkom ganska tydligt att hon inte gillade den här hundrasen..!!! Jag förstår inte varför en domare ska bedöma en ras hon/han inte tycker om, då spelar det ju liksom ingen roll vad man gör eller hur bra/fin hunden än är, domaren gillade inte de två andra raserna före Russkiy Toysen heller, men rasen innan föll tydligen kärringen i smaken, de fick både BIR & hederspris, skulle inte förvåna mig om nån av dem fick ett Cert heller (Om en hund har tre Cert blir den Champion)

 

 

Bättre lycka nästa gång helt enkelt!

 

     

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards