Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Mikaela - 6 maj 2013 09:34


God morgon eller förmiddag eller vad det nu är, kanske är olika för alla vad vet jag! :)

 

I lördags var det en så kallad "Vårmarknad" här i Vara...Vet inte ens vad jag ska säga eller tycka om det...Finns väl inte ens något att säga, men jag gör det ändå.

Det fanns typ två turkar som försökte sälja kläder, en gubbe med LP-& EP-skivor  (Vill ha en skivspelare till sådana skivor) & så var det två damer som sålde mest kläder & skor, ville verkligen ha samtliga skor, men jag var så dum så jag tänkte att: Jag kommer tillbaka dit sen...Det gjorde jag inte!!

 

Träffade lite roligt folk, bland annat Anna. Hampus, Annelie, Simone & Kristian, vi mötte även upp mamma, Gabbi & Andreas.

 

Isadora var superglad för hon fick rida på en ponnyhäst! 

 

Sötaste tjejen i stan! 

 

 

   

 

Här behöver vi knappt hålla i oss! :)

 

 

Vi, eller snarare jag & mamma gick på loppis där allt kostade 1 krona styck!!

 

Mina små fynd:

 

En våg (köpte även en ny kaffebryggare med "inbyggd" termos på Netto på kvällen)

 

6 kronor totalt för alla loppisfynd!

 

 

 

Köpte en megastor glasskupa/skål till Isadora för 1 krona!

 

 

Thomas fick en plunta, Isa en hårbottenmassagepinne (Det är inget riktigt ord) :P

 

Jag köpte mig två supersnygga glas!!! Älskar dem verkligen!

     

 

Fiffi-Fluff fick en matboll från Netto, hon förstår dock inte riktigt vad det är hon ska göra än, men det är kul när maten ramlar ut!



Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards