Direktlänk till inlägg 30 mars 2013

SÄLJES: Fina baby-& barnkläder till flickor + brun gosig overall!!!!

Av Mikaela - 30 mars 2013 12:43

Här finns fina baby-& barnkläder till små flickor till salu!!

 

Ljusrosa set med totalt 4 delar i storlek 50-62!

 

En randig byxa

Två bodys, en med långa ärmar & byxben & en med korta!

Ett par söta små tossor, vet inte exakt storleken men dem är pyttesmå! De är från Teddykompaniet! (Nypris: 93 kronor)

 

 

Pris: 60 kronor!!!

 

 

Rosa/rött klädpaket med totalt 6 plagg i storlek 50-80 

 

Ceris solhatt, storlek 68-74

Cerisa trekvarts-byxor i storlek 80 (tycker att de är något mindre)

Röd prickig klänning

Vit-& rödrandiga mjuka byxor

Fin rosa/vit/röd-randig tröja

Röd vitrandig tröja

 

 

Pris: 70 kronor!!!

 

 

     

 

Dålig bild!! (Kan fixa en bätte när inte solen ligger på)

 

Brun gosig overall, både till flickor & pojkar i storlek 56! 

Använd 2 gånger.

 

Pris: 80 kronor! SÅLD!

   

 

 

ALLT KAN SKICKAS, KÖPAREN STÅR FÖR FRAKTEN!

 

HAR NI NÅGRA FÅRGOR OM NÅGOT SÅ FRÅGA PÅ! :)


 
 
http://ilivet.bloggplatsen.se

http://ilivet.bloggplatsen.se

30 mars 2013 22:35

Hej fina Mikaela! Hur mår du? Glad påsk till dig! Vad trist att du också känner dig orkeslös, det är verkligen jobbigt att inte orka med det som man vill. Men jag hoppas att du ändå har haft en riktigt bra dag med massa hemma mys.

Jag går hos en psykolog nu, men jag har vart hos flera, och även kuratorer. För mig tog det lite tid innan jag hittade en som var riktigt bra, men hon bor i samma by som mina föräldrar bor så jag var bara där i ca 3 månader när jag var deprimerad och sjukskriven och bodde hemma över sommaren.Jag bor en bit ifrån mina föräldrar så jag kunde inte fortsätta att gå hos henne. Hon var hur som helst riktigt bra, hon kunde se saker hos mig som ingen annan förstod. Hon visste saker som jag inte ens hade berättat. Inte så att hon var synsk eller något sånt utan hon var bara "streetsmart". Hon såg på mig att jag hade mat problem bara genom att titta på mig och jag hade gått hos en kurator innan som inte fattat ett smack trost att jag vart där i flera månader. Hon såg det på engång och hon var så jävla bra. Jag önskar att alla kunde gå till henne. Hon jobbar med KBT och det passade mig jätte bra, jag fick läxor att jobba med och det hjälpte mycket. Sen tog det lång tid innan jag hittade en ny psykolog och jag gick i flera år och mådde dåligt utan hjälp. Men så träffade jag en ny och hon var också bra. Hon var inte så mycket för KBT och vi pratade bara om nuet och aldrig om sånt som vart. Så det var dåligt. Hon var mer som en bra vän som var bra att lyssna. Efter henne träffade jag den som jag har nu och hon är awsome. Hon är hård och strikt och ganska skrämmande. Men jag tycker verkligen om henne. Hon är exakt vad jag behöver, någon som får mig att ta tag i mitt liv på ett enkelt sätt. Hon jobbar också med KBT. Och jag har förtronde för henne också. Av alla dom som jag har gått hos har jag haft förtronde för dom tre.

Nu blev det jätte långt och jag svävade iväg lite. Går du kvar hos den psykolog som du litade på? Det är ju sjukt viktigt att hitta någon som man får förtronde för. Jag är nog ganska öppen själv och kan vräka ur mig hela mitt liv för nästan vilken psykolog som helst. Där emot skulle jag inte göra det om jag kände en stark olust känsla inför personen. Jag brukar i allafall tänka att dom har tystnadsplikt och dom är där för att ta min skit, så jag bara vräker ur mig allt jag kommer på. Om du inte går hos en psykolog, känner du att det är någon som du har behov av att göra igen? Jag tror att alla behöver prata av sig lite då och då, :). kram kram

http://ilivet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 8 januari 2014 17:59

God afton på er alla! Här var det ett tag sedan man kladdade ner något..det har väl helt enkelt inte funnits nån tid över att kunna sätta sig ner & reflektera, kunna skriva av sig, det är svårt när allting i ens liv har gått i 320 km i timmen den sen...

Av Mikaela - 27 november 2013 17:51

God kväll på er!   Här var det ett bra tag sedan man kladdade ned nått inlägg, kanske för att jag helt enkelt inte har haft nån tid över, det i kombination med noll energi för jag är konstant trött & lite smådeppig men det får väl gå!   Jag t...

Av Mikaela - 28 oktober 2013 20:07

Åhhh, vet inte ens var jag ska börja nånstans? Allt agg, allt jävla hat som bubblar inom mig måste få ventileras!!!     Känner mig stressad och pressad att alltid prestera på topp, minsta snedsteg skulle innebära...ja, vem vet? Det bestäms...

Av Mikaela - 7 oktober 2013 23:46


Ett par kloka ord, en tankeställare för andra så här strax innan midnatt ska nu ta form!   Ibland måste man stanna upp och våga känna efter även om man vet att man inte "borde" göra det! Varför inte det undrar ni säkert, för mig handlar allting o...

Av Mikaela - 18 september 2013 10:48

Hur ska man börja, vad ska man skriva, orden i detta inlägg kommer att vara tomma ord, som ändå tar emot att skriva...   Så svårt, så obegripligt för de allra flesta att ens försöka förstå varför orden skrivs. För mig handlar det om att skriva av...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards