Alla inlägg under oktober 2010

Av Mikaela - 17 oktober 2010 11:39




Hahaha,älskar den här Ica-reklamen! =) Den bästa på länge! =) Enjoy!!!


Av Mikaela - 17 oktober 2010 11:19



God morgon!


Hade en jättekul kväll igår med sambon och många många fler!!!




Det var verkligen länge sen jag hade så roligt,till och med Kronan var roligt! =)



Hamnade väl på bild några gånger med,my gad,ville inte veta hur packad jag såg ut.Mohahaha



Inget gick fel igår,det är ju alltid lätt hänt att det är nått/någon som ballar ur...


Just nu vill jag bara ha hem min lilla Isadora,hämtar väl henne om nån timme och sen blir det förhoppningsvis en tripp till mamma och syrran med lilla familjen.

Hoppas att man kanske får övningsköra lite med Thomas snart igen.Det går riktigt bra med körningen nu,inte problem med kopplingen eller växlarna eller nått. Bara jag kommer igång med det så blir det nog bra,måste bara skaffa en seriös inkomst sen är det bara att börja =) 




Haha,ser lite kul ut att jag skriver att jag var ute och festade igår och sen börjar jag prata om att köra bil,hahaha.



Nu ska jag dricka kaffe och plocka lite här hemma!



Puss & Kram!!! =)

Av Mikaela - 16 oktober 2010 09:19

God Morgon!



Snart blir det kaffe sen vette fan....=)



Var iaf duktig igår och skrev 3 personliga brev,jag så stolt och det är ju ganska lätt ändå =)


Vid 3-tiden igår så åkte vi ut till mamma för vi blev bjudna på middag,gottis!


Annars tog vi det bara lugnt,gosade med Isa och åt godis och tittade på Tre Kronor,det var riktigt skönt,tror att det blir ungefär samma ikväll,för min del iaf.


Blir lite rastlös bara,det finns inget att göra,jag behöver inte ens städa!!!! Och då kanske ni förstår hur lite jag har att göra ^^





Nånting kommer jag väl alltid på,vad som helst men inte nån shopping,har varit duktig på den fronten med,inte shoppat nått på 1 & en halv vecka snart.Det är fan inte illa,och det bästa av allt är att det känns skönt! Jag måste ju inte spendera pengar på en massa onödigt bara för att jag kan,hahaha,låter nästan som att jag har gått i terapi.....Men nej jag har bara tagit mig i kragen och gett fan i det.Okay,jag har köpt lite godis och jag röker ju fortfarande,men jag röker inte jättemycket längre =)




På tal om ingenting så har Isadora skaffat sig ett nytt favorit-ord.....Nämligen:Bajs,det går hon runt och säger/sjunger hela tiden.....Blir inte kul att gå till dagis med henne på måndag,eller jo för då ska dom små liven ta kort,nu är bara "problemet" att försöka välja ut det snyggaste av det snygga bland Isadoras runt 25 nya klädesplagg <3<3

Av Mikaela - 15 oktober 2010 13:28





Det spritter i kroppen och jag är jätteglad helt utan anledning......






Jag kanske är nykär? Det är iaf samma känsla i hela kroppen =)



<3<3<3<3

Av Mikaela - 15 oktober 2010 12:08

Nu är jag hemma igen!


Har vart och shoppat lite med mamma till Thomas födelsedag.

Blir nog bra det här,har bara en pyttesak att köpa men gör det nästa vecka.



Har även vart duktig och städat,tänkte att jag skulle gå loss på tvätten nu och vika in den,så tråkigt men men det får väl gå ;)



Sen vid tre-tiden ska jag gå till posten =)




Efter att jag är klar med tvätten ska jag dricka kaffe,gosa med kissen och skriva fler personliga brev.



Dax att dra igång lite skön musik så att det blir roligare att vika tvätt.

Av Mikaela - 15 oktober 2010 09:36

God morgon alla kära läsare!



Syrran sov över här i natt,vi tittade på Beck,käkade popcorn och godis och snackade en massa.







Det var riktigt trevligt faktiskt.






Idag ser det ut att bli en riktigt fin dag,solen tittar fram genom dimman.

Vill hitta på något roligt idag,vet än så länge att jag och mamma ska "göra stan" och köpa någon mer present till Thomas som fyller år nästa söndag.

Vet inte vad jag ska köpa riktigt,några kallingar iaf,sen har jag ingen aning,får bli nått smått ;)










Isadora och Thomas ska åka och fika hos Skäggiga Farbrorn (Offe) vid ett-tiden iaf.





Ska fortsätta att vara effektiv på jobbsökarfronten,det går riktigt bra nu =)

Har minst 3 ansökningar att skicka in,ska bara snygga till dom lite,så skickar jag iväg allt nästa vecka,måste ju bli perfekt =)





Nu ska jag dricka lite mer kaffe och pussa på lilla Isa och ta en snabb flukt över mina personliga brev =)



Kram^^







Av Mikaela - 14 oktober 2010 14:51

Som bekant så fyllde våran lilla Älskling Isadora 2 år i tisdags och det firades med en hel eftermiddag i Lidköping med lite shopping,mat & sen en massa bad & bus.





  


Isadora i sin nya Lilla My-baddräkt.






  

Isa var helt rosenrasande i början,allt var ju nytt och främmande.



  

Hon ville inte ha sån där fjantig flyt-grej på ryggen.....





  

Så vi tog av den och vips så blev hon jätteglad =)





   <3





   Det var i alla fall jättekul att åka kana :)





  

Hade en jättemysig dag med familjen,Isadora var helnöjd och slocknade i bilen.



Senare på kvällen gjorde vi mumsiga chokladbollar och myste en massa.




Min lilla Älskling,hur kan tiden gå så fort,var ju inte länge sedan du föddes <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3








  

Nyfödd <3<3<3





  


2-åringen <3<3<3

Av Mikaela - 14 oktober 2010 09:47

I måndags gick Isadora loss på alla sina målar-grejer hon fick i födelsedagspresent av oss.




 

Färgsprakande bilder på Isadora!


  Jag ser lite skeptisk ut



  




Det var jättekul att måla vill jag lova!




Mer roliga färger!


 


   <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



  


  Min lilla konstnär <3<3<3


   <3<3<3


 

  


Vilket mästerverk! Man blir ju lite stolt!^^ Isadora har fått en egen pärm där vi sätter in alla hennes allster,är ju kul att ha det sen när hon blir äldre och man kan följa hennes utveckling under åren,min lilla Marsipangris <3<3<3

Mamma (jag) har även fixat en liten grej på kylskåpet där det står "Veckans Konstverk",där vi stolta visar upp veckans snyggaste teckning ^^



Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards