Alla inlägg den 1 september 2010

Av Mikaela - 1 september 2010 20:08

Jaha,då var det dax att blogga lite,var ett tag sedan nu.

Idag har det vart fullt upp.Har städat,diskat och plockat här hemma.

Vart på Arbetsförmedlingen,och ringt en massa samtal till höger och vänster.Lämnat och hämtat Isa på dagis,fixat med papper,skickat iväg en Partyliteprodukt,vart på Colorex och bland annat delat ut dom sista inbjudningarna till Isadoras PrinsessParty.


Thomas syster och Noah var här förut en sväng och även mamma.Vi drack lite kaffe och te och snackade en massa skit ;) Sen bjöd mamma på glass på Glassfiket,så gott,vi kollade även upp frakten på en utav Gabbis sadlar som hon ska sälja,och köpte Lotto & Jocker.Jag och mamma vann hela 21 kronor,wohoo ;)Mamma var jättesnäll och köpte ett par vinterkängor till Isadora idag med =) Uppskattades verkligen av både mig och Isa.


Efter Colorex så åkte familjen och Peter in till Vara och gick in i leksaksaffären och köpte en tiara och ett spö,eller vad det nu heter till Isadora och dekoration till Isas kalajs.Sen käkade vi på Ayos,fy fan va gött det var,ska gå dit igen nån gång,mmmm thailänsk mat :P




Igår var jag,Anna & Gabbi på bilbingo i Mossbrott,vi var jättenära att vinna flera gånger,var för det mesta typ 2 eller tre siffror ifrån och en eller två gånger 1 nummer ifrån,så otur! Men men vi hade kul iaf.



Hade även premiär på cykel med Isadora till dagis igår,hon tyckte att det var jättekul,men fan vad tungt det blir,och så ser man ju knappt vad hon gör heller,känns lite riskabelt men men.




I Lördags var jag,Anna,Gabbi och Carro i Ullared på Gekås,satan i gatan vad dyrt det har blivit där,jag hade med mig ganska lite pengar för jag visste inte att det hade blivit så dyrt.Hade med mig 1400 kronor,och jag var tvungen att låna pengar av Thomas,400 kronor.Sen när jag och Isadora kom hem till mamma så satt jag och räknade lite på hur mycket vi hade handlat för.


Jag köpte grejer till mig själv för 336 kronor,och till Isadora 1465 kronor! Herre gud säger jag bara,jaja nu är nästan alla födelsedagspresenter klara till henne,tänkte väl köpa nått mer.Bortskämda unge,redan 12 presenter,det är ju inte direkt så att jag badar i pengar men vad gör man inte för sin lilla älskling? =) 



Nu ska jag fortsätta att titta på Fångarna på Fortet och sen blir det en film med Thomas =)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards