Alla inlägg den 7 september 2010

=)

Av Mikaela - 7 september 2010 18:41

Idag har vi vart hemma hos mamma några timmar.

Vi grejade i hennes trädgård bland annat och krattade upp tusen äpplen och jag lackade hennes brevlåda två gånger,och Thomas städade bilen.


Sen kollade vi lite på tv och Isadora busade med vovvarna.

Vid tre-tiden käkade vi en god sen lunch och sen åkte vi till Vara och Optimera för Thomas ska (håller på) och grejar med sitt egenbyggda databord.


Sen vid strax efter fyra så kom Gabbi hit och var här fram tills nu =)

Vi ska eventuellt se Idol tillsammans ikväll =) 

Haha kommer att bli så kul.

Fan vad kul man hade när Frida bodde i Vara och satt och skrattade järnet till alla som skämde ut sig i Idol.


Har tänkt att jag ska ta tag i tvätten snart.

Konstigt,så fort man har tvättat upp allt så blir det ny tvätt

Av Mikaela - 7 september 2010 11:26

Sitter och försöker att inte spy!


  


Rent Hus är ju bara såååå äckligt!!!!

Av Mikaela - 7 september 2010 11:22

Våran Dvd-Vhs-spelare har ju inte fungerat på ett tag och när vi spegelvände vardagsrummet så tog jag mig en närmare titt på vad det kan ha vart för fel....



   Med en extra dvd-skvia,en enkrona och en stekpanna hör och häpna kan ju ha varit en bidragande orsak till att den har varit lite oanvändbar =)


(Isadoras bus,såklart)

Av Mikaela - 7 september 2010 10:39

Nu var det allt ett bra tag sedan jag bloggade,illa illa ;)


Har just suttit och kollat efter biljetter till Cirkusen som är här i Vara i veckan.

Jag tror att Isadora skulle tycka att det var jätteroligt,med alla djuren och så.

MEN,jag kollade lite med priset för 2 personer,

det blev "bara" 500 kronor,

plus att man köper godis och popcorn och grejer.

Förvisso var det dom bästa platserna jag sökte på,

men det är ju inte så kul om man inte ser nått.

Söker man istället på begränsad sikt så kostar det 460,

och det är ju nästan ingen skillnad alls.


   Måste nog göra Isa besviken,

vi har inte råd med nån Cirkus,

inte nu när vi har köpt en ny soffa.

Får väl ta med henne ut och rida på häst istället och klappa djur eller nått =)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards