Alla inlägg den 26 september 2010

Av Mikaela - 26 september 2010 21:59

Ligger och tittar på Tusenbröder Så jävla bra Har sett både säsong ett och två säkert hundra gånger sammanlagt Filmen är ju dess värre inte lika bra Var tänkt att jag skulle få mitt hår färgat av Thomasi ikväll men han sitter och spelar. Nu får det gärna bi den 9de Oktober så Isa får ha sitt kalas Allting är nästan klart Bara lite mat och så att köpa Plus att jag måste försöka hitta typ 25 meter långt och brett presentpapper till två av Isas jättestora presenter som fortfarande inte är inslagna Haha det kommer väl att gå så där får väl komma på nått annat man kan slå det med

Av Mikaela - 26 september 2010 20:30

Har varit trött som fan idag!


När klockan var 10.30 ungefär åkte vi ut till Thomas mamma och var där till strax innan 16.00.Isadora ville vara ute HELA tiden och jag frös som en kinesisk-nakenhund.Men det var ju bara att hänga med i farten.Klappa och mata hästarna,springa efter katter och försöka hålla sig för skratt när Isadora rullade fram på en våg av äpplen under ett träd.


Vid halv ett körde Thomas mig och Isadora ut till Mallgrodan.Himla mysigt tycker jag,hade gärna shoppat mer men det är svårt att shoppa med en galning som Isa.Som vill undersöka precis allting och springer omkring och grejar.


Hittade lite snygga kläder och "skor"


   Ett par innetofflor,lite fulsöta,är väl pelikaner eller nått :P



   Supersöta och varma vantar.Nu har väl Isa ungefär 7 par vantar så det är ingen risk att hon fryser om tassarna i höst och vinter.



   En rosa gullig och varm bollero =)



   Hjärte-söt (jättesöt) klänning med hjärtan ;)



   Supervarma och snygga tossor,man får lite vibbar sen Isa var en liten bebis*Mys*



   Ett par rosa slitstarka jeans med broderade blommor i fram och bak.



   En snygg tunika i skön bomull.



Efter en halvtimmas shoppande åkte vi hem till Thomas mamma igen och åt pannkakor.Fick även samtal från fler gäster som ska komma på Isas kalas.



Efter att Thomas var klar och Isadora hade vilat middag i ungefär 1 timme så åkte vi hem till mamma och drack kaffe och tjötade om kalaset och grejer.Fick även med oss lite spel och pussel hem till Isadora som hon så fint har suttit med halva kvällen.




När vi kom hem lagade vi mat som sköter sig själv!Så skönt!


   

Krämig hemmagjord potatisgratäng med kasslerskivor och sparris,mums :P



Nu är alla dötrötta och mätta Isadora vill inte sova,men både jag och Thomas skulle mer än gärna lägga oss nu.Åtminnstående jag som bara sov ca 5 timmar i natt.Gode gud,låt mig kunna sova i natt.
Nu har jag ju faktiskt fixat och kollat upp det mest inför Isadoras kalas,men nu kommer ytterliggare ett problem......Hur fan ska vi få plats nästan 30 pers hemma hos mamma?Stolar och bord,gud hör bön ;)



Nu ska jag nog titta på film med Thomas och käka chips och godis,med risk för att somna i den goa soffan!


Puss puss! 

Av Mikaela - 26 september 2010 01:32

Ja och så var det de här med att kunna sova då Nu när jag äntligen har en chans att sova i en mjuk och skön säng och när jag vet att jag inte behöver ta lillan imorgon klockan sju så kan jag verkligen inte sova Blir så trött på mig slv Det är enbart för att jag tänker på en massa saker så fort jag ska sova och så stressar jag upp mig själv Just nu är det Isas kalas som gör att jag inte kan sova Kommer barnvagnen komma i tid? Kommer jag att bränna tårtbottnarna? Finns det billig sockerpasta och är det snabb leverans eller är den slut? Kan jag göra tårtklossarna i marsipan och få en snygg klar och jämn färg på dom? Är jag dum om jag inte har lust med att baka bullar och kakor till ca 30 personer? Vad ska Isa ha på sig på kalaset efter 5 minuter i prinsessklänning? Med mera Hur ska jag kunna sova? Räkna får som inte finns eller?

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards