Alla inlägg den 19 september 2010

Av Mikaela - 19 september 2010 22:57

Jag vill ju inte låta negativ på något sätt men anledningen till att Sd har fått komma med är ju att ingen av dom stora partierna har övertalat det svenska folket riktigt.Jag förstår verkligen Jimmy Åkesson och det stora leendet han hade på läpparna när det stod klart att Sd kom med Tänk känslan att bokstavligt talat få peka finger åt hela Sverige.Personligen hade jag hellre sett S vinna istället för M men får väl trösta mig med att mitt andrahandsval kom med iaf

Av Mikaela - 19 september 2010 22:45

Både plus och minus med valet Dåligt att alliansen får vara kvar och får fortsätta att utförsäkra domdödssjuka inte göra någn ändring med jobben m.m Men Sd kommer in och rör om i grytan och det är bra

Av Mikaela - 19 september 2010 22:20

Sitter och tittar på valvakan Nu är det spännande mina vänner Kom igen nu Ut med alliansen

Av Mikaela - 19 september 2010 12:42

Idag har svenska folket en mycket viktig uppgift nämligen att gå och rösta Sverige kan inte fortsätta såhär med hög arbetslöshet och den sjuka vården Är väl inte så svårt att inse att Sverige inte är vad det en gång har varit. OM nu alliansen är så bra och ska vidta såna åtgärder som dom säger varför har dom inte visat det under sina fyra år vid makten Nej nu får alla som inte har gått och röstat gå och rösta Den som inte röstar kan heller inte klaga sen för att det ena partiet vann och den som inte går och röstar röstar ju automatiskt på dom blåa. NEJ rösta nu för ett bättre Sverige

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards