Alla inlägg den 30 september 2010

Av Mikaela - 30 september 2010 23:26

Tur att inte alla som var bjudna på Isas kalas kunde komma Det hade inte gått med 27 pers i mammas vardagsrum Får helt enkelt räcka med 22 :-) Ska bara fixa tre stolar och ett bord till Men det går nog bra Nu ska jag trösta min lilla älskling som har vaknat av en mardröm IGEN Puss och god natt

Av Mikaela - 30 september 2010 23:03

Haha tycker att det här är otroligt fult!






  




  







  






  






  






  







MEN,det ser samtidigt väldigt skönt och gosigt ut...





Men över 1000 kronor på en fånig kropps-strumpa? Nja,nja ;)

Av Mikaela - 30 september 2010 22:42

Ska fixa det sista inför loppisen imorn!




Det mesta är klart,har nog lite fler grejer om jag letar riktigt noga.

Tycker att det är ganska svårt att sätta priser på grejerna dock.



Jag var tex på Mallgrodan förra veckan,och där får man 40% av det man säljer för,men det var ganska "höga" priser för att vara begagnat,jag vet inte om jag kanske är för "mesig" och sätter för låga priser,måste verkligen kolla över detta.



Har ju förvisso lite tid på mig,tills imorgon kväll,men det är så mycket annat som måste göras den kommande tiden.Tex att handla mat och grejer till Isadoras födelsedagskalas,jag hade en jättesmidig lista som jag hade skrivit ner precis allt vi behövde på,men den är borta,får väl leta efter den.

Av Mikaela - 30 september 2010 22:30

 Ja,ett mirakel har skett!


Thomas ska skaffa Facebook imorn!




  


Han har stått emot allt grupptryck han har haft på sig i alla år som FB har funnits.



Men till slut gav han tydligen upp och kommer nu följa strömmen och bli en i mängden ;)

Av Mikaela - 30 september 2010 22:12

Idag har jag hållt igång hela dagen Har städat lite Vart inne i leksaksaffären i en halv timme och försökt hitta nått till Isadoras kusin som fyller år idag Som tur var gick hela familjen dit efter att jag hade hämtat Isadora från dagis Vi köpte nån konstig leksaksboll som han ville ha Har även vart hemma hos Anna en sväng efter att jag var inne på HemCompaniet Köpte en liten grej till henne som jag tyckte passade henne perfekt Det kan hon behöva nu När vi var inne i leksaksaffären så hittade Isa först en gose-långben som Thomas köpte till henne men SEN hittade hon massa Mumingrejer istället så då bytte vi ut den Isadora blev helt galen där inne så vi fick skynda oss ut Sen vid fem åkte vi till Vedum Och kusinerna Himla trevligt Sen hem till mamma lite snabbt och tittade lite på tv och på golvprover som gabbi hade tagit hem till sitt rum Pussar

Av Mikaela - 30 september 2010 22:08

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards