Alla inlägg den 29 september 2010

Av Mikaela - 29 september 2010 23:46

Shit vad dyrt det här bilr.


Bara Isadoras två födelsedagstårtor kommer att gå på över 300 kronor styck,om man slår ut allt man har köpt till.





Isadora har varit jätteduktig idag,jag toppade hennes hår för första gången idag.Hon tyckte nog att det var lite läskigt i början men med lite kaka och grejer så gick det jättebra.

Thomas filmade alltihopa så det blir ett fint minne att titta tillbaka på och skratta åt när Isa blir lite större.



Nu ska jag läsa lite i en bok sen ska jag sova.




God natt allihopa!

Av Mikaela - 29 september 2010 20:07

  


Äntligen!

Alla som har väntat på att Tre Kronor ska släppas på samlings-DVD,i November kommer samlingsboxen!



Tre Kronor är den BÄSTA serien som Tv någonsin visat!!!


Jag fullkomligt ÄLSKAR Tre Kronor!!!

<3<3




Av Mikaela - 29 september 2010 20:05

  


Nu ska jag ställa mig och göra sockerpasta!


Önska mig lycka till,

det här MÅSTE bli bra!



=)

Av Mikaela - 29 september 2010 18:02

  

Gjorde pizza med tonfisk-röra & skinka!

Uppskattades av hela familjen =)




Det var lite kul när jag skulle hämta Isadora på dagis förut,hon hade en beundrare efter sig vart hon än gick.Och han förklarade för mig att han kicklade henne.Och så sprang han efter henne och Isadora skrattade högt.

Trodde att det var för tidigt med pojkvänner redan,

men det är klart,det ska väl börjas i tid.

Kommer ju inte bli lättare i framtiden,så söt som Isadora är =)




Nu ska jag ta mig lite kaffe och titta på Mumin med Isadora.

Av Mikaela - 29 september 2010 17:21

  


Isadora´s Prinsess säng!


Min lilla Prinsessa <3<3


  


Mammas lilla Älskling!


Älskar verkligen att pyssla i hemmet!


Speciellt till lilla Isadora!

Av Mikaela - 29 september 2010 12:34

  




Är det råttan i pizzan?
…Nej, musen i brödet


Tvåbarnspappan Stephen Forse, 41, stod och bredde mackor i hemmet i brittiska Oxfordshire.

Först när han hade använt några skivor gjorde han den makabra upptäckten.

En mus – utan svans – var inbakad i brödet.



Får betala 188 000 kronor

Ingen i familjen blev sjuk men Premier Foods som tillverkat brödet hamnade ändå i rätten, där de erkände försumlighet av säkerhet på arbetsplats.

Brödfirman dömdes i går till att betala 60 000 kronor i böter plus rättegångskostnader på 128 000 kronor.

Av Mikaela - 29 september 2010 12:11

  



Dummaste 
tatueringen
– någonsin?




Hahaha,läste på Aftonbladet igår kväll om den här smart killen.Hahaha han trodde att han skulle vinna ett miljon-belopp om han tatuerade in en hårdrockradio-stations logga i pannan.

Mycket riktigt så gjorde han det.



Synd bara att det var ett skämt *Hahahahahahaha*

Av Mikaela - 29 september 2010 12:06

Hipp hipp hurra,för jag har namnsdag i dag!


=)




Grattis till mig själv!

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards