Alla inlägg den 28 september 2010

Av Mikaela - 28 september 2010 22:38

Har det skitmysigt Ligger och kollar på Tusenbröder käkar go müsli och yoghurt med nyfärgat hår Myser lite med Smulan med Imorn blir det ännumera fixande med papper Att det aldrig tar slut Har en hel del funderingar kring vissa saker just nu Men men det löser ju sig Nu får det allt bli helg snart så jag får lämna in mina grejer och gå på barn-loppis Puss och kram Bebisbanan

Av Mikaela - 28 september 2010 18:30

Hahaha,pratade nyss med Frida,

hon hade lite funderingar om vad hon skulle köpa till lilla Isadora när hon fyller år.


Hon rabblade upp en massa saker.

Men det mest klockrena var ju att hon hade köpt ett exakt likadant staffli,som jag hade köpt.

På pricken likadant.


Hahahaha lite småkul sådär eftersom att vi typ inte har pratat nått om vad vi har köpt till henne innan.

Riktigt kul.



Jag har iaf köpt Isadoras sista födelsedagspresent nu.

Barnvagnen!

Vi har fått så mycket fina kommentarer om vagnen idag,"Åhh,vilken fin vagn,den var häftig.Jag har aldrig sett nån sån förut" och så vidare.

=) *Stolt*




Nu ska vi käka kvällsmat,sen ska jag lägga Isadora sen blir det lite tv-tittande tror jag =)

Av Mikaela - 28 september 2010 10:46

Man känner sig verkligen prioriterad hos sin JobbCoach!


Jag vet,jag gnäller om samma sak varje månad,men det är inte så lätt att leva på luft.


Skulle ha fått mina pengar igår om allt skulle vara som det ska.Men nej då,pappret iväg skickat den 10:de och JC:n skriver på den 20:de.....Det tar 14 dagar från och med att FK har fått in pappret.Pengar nästa månad alltså.Precis vad jag behöver,måste nog skicka ett tack-kort varje månad så dom förstår hur glad jag blir av att alltid behöva vänta så länge.

Jag är ju inte ensam om detta,men om dom nu är så kort med folk får dom väl anställa fler.Det är ju Alltid "ovanligt långa väntetider"!



Har fortfarande inte fått pengar för att jag VAB:ade i början av Augusti än,plus att man inte har hört ett ljud om Bostadsbidraget,när man inte har ringt och frågat själv vill säga.



Nej nu är jag trött på allt vad FK heter,Måste hitta ett jobb snart,fram tills våren iaf =) 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards