Alla inlägg den 17 september 2010

Av Mikaela - 17 september 2010 22:54

Den här dagen har varit trevlig även om jag har vart degig i skallen pga min fina sömn.Jag och Isa var hemma hos Anna på eftermiddagen och busade med vovvar och lekte både ute och inne.Jag och Anna drack kaffe och tjötade.Sen gick ja och Isa gick sen efter många om och men till Ica och köpte lite mat.Hemma så godare vi en massa och tittade på Mumin för tredje gången idag och sen när vi åt mat tittade vi på Babar,himla mys.Jag diskade och städade lite lätt Efter maten fick Isa bada och sen kom Thomas hem.Sen tog vi det bara lugnt hela familjen tills Isa la sig.Jag tittade lite snabbt på Blocket och jag har verkligen hittat den ultimata barnvagnen till Isa så den ska vi köpa och imorn blir det väl till att skicka lite Partylite prylar med.Sen kommer eventuellt Myran hit imorn för en viss person ska ha huset för sig själv hehe Det blir säkert mys för mig och Isadora iaf kanske Thomas med han ska förvisso va chaffis imorn men det tar ju inte hela dan.Nu ska jag fortsätta titta på Beck. Älskar min familj!

Av Mikaela - 17 september 2010 06:11

Jaha då var vi halvvägs igenom andra filmen nämligen Mumin Isadora är jätteglad Vad ska man hitta på för kul idag då tro? Kanske tar en skön promenad med Isa och Myran sen Blir väl säkert mer film senare idag Fast med Thomas då Vi sålde resesängen igår med så då kan vi ju lyxa till det med lite god mat Har även fått ytterligare en person som vill köpa partylite produkter Nu får jag försöka underhålla isa lite

Av Mikaela - 17 september 2010 04:57

Jaha ja god morgon allihopa Har vart vaken i över en timme Isadora vaknade vid halv fyra Jag har hunnit med att ge isa frukost gjort kaffe vart ute med myran och nu tittar hela gänget utom thomas då på pettson och findus Det går bra mellan smulan och myran men dom har inte riktigt kommit på vem som är högst i rang men jag tror att det är nog smulan Myran är iaf jätteduktig hela tiden och Isa tycker att det är jättekul med både katt o hund Nej nu ska jag hälla i mig kaffe det kommer att bli en låååååång dag det här med mycket bus och gos

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards